Ik ga samen met een vriendin naar de level 1 cursus in Lunteren, op 5, 6 en 7 mei a.s
Zijn er mischien nog mensen van dit forum die ook meedoen?
Ik ga samen met een vriendin naar de level 1 cursus in Lunteren, op 5, 6 en 7 mei a.s
Zijn er mischien nog mensen van dit forum die ook meedoen?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Ik ga denk ik wel eventjes kijken, want dat kan toch ook gewoon? Hoop volgend jaar ook aan zo'n cursus mee te kunnen doen. Lijkt me wel heel leuk.
I'm still learning it....
Cantaor, mijn spaanse kanjer!
Ooohhh leuk!!
Helaas heeft de baas me ingedeeld om te werken dat weekend.
Maar ik heb zondags late, misschien dat ik dan 's morgens kan komen kijken??
Als je het programma hebt Réban, laat je het dan even weten?
Prendre la vie comme elle vient!
Leuk dat jullie willen kijken, zodra ik meer weet zal ik het vermelden.
Nog maar 2,5 week WHAAA de zenuwen treden al binnen!!!
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Oja ik weet nog iemand die meegaat......
Meld diegene zichzelf![]()
Nou, volgens mij treden de zenuwen naar buiten.![]()
Prendre la vie comme elle vient!
![]()
Uhhh ik heb ze in ieder geval al![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikke ook ikke ook, IK DOE GEWOON MEE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weetje hoe spannend, de zenuwen gieren ook al door mijn lijfje hoor rebanna, dat hoort erbij denk ik...![]()
hoop dat we veel gaan leren en natuurlijk ook plezier hebben met onze paardjes!gaat helemaal goed komen!
groetjes Elianne
jeeeeeeeeeeh, ik zweef nog even weg op mijn roze wolkje![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
gaan we mekaar ff lekker zenuwachtig maken hihihiihihiii
Ach als we aan het lachen zijn, dan vliegen de zenuwen vanzelf weer weg!![]()
Ik zou eerst met Gigi meedoen, even voor de duidelijkheid dat is nu Shakira geworden! maarja dat betekent niet dat ik nu minder zin heb, in tegendeel zelfs!
maar ik vind het nu toch wel spannend worden nog maar 1 weekje en dan is het zo ver... HELP!!!
xxx
Elianne
ps; natuurlijk krijgen jullie elke dag een groot verslag van rebanna en mij!![]()
ene reban, waar komt die leuke foto ineens vandaan?
Tja ik had van het weekend ineens een fotograaf dus topic komt eraan!
Tja.. ik wil geen spelbreker zijn, maar lees dit eens:
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=6070
Had al een pb gehad van Callippo dus ik zal het aanpassen.
Maar nu weer ontopic, over 8 daagjes zijn we in Lunteren!!!
Ik hoop wel op dit weer hoor!
Wat leuk voor jullie zeg!!! Kan me best voorstellen dat je er wat zenuwachtig voor bent, spannend wat je allemaal "opdoet". Mijn verwachtingen zouden superhoog zijn!
Is de hele cursus voor level 1 of zit er ook nog een dag (of dagen) level 2 bij?? Kan je gelijk examen level 1 doen ... als je toch bezig bent![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Bladwijzers