-
Re: pushing passenger lesson
nou ja gelukt, ik heb het gedaan.
Eddy heeft me gezien in een 3 daagse clinic. dit is een vraag die hij het beste zou kunnen beantwoorden. het zou kunnen zijn dat level 1 nu net als de nieuwe level 2 niet meer precies op oefeningen/assesments wordt beoordeeld maar meer op de kwaliteit ervan.
Daarbij lijkt mij PPL niet een doel maar een middel om een goede balans te krijgen. Ik heb wel gegallopeerd zonder zadel door een grote buitenbak, circels en rechte lijnen, beide kanten op. Ik heb ook gegallopeerd zonder dat ik de teugels vasthield ook circels, rechte lijnen en beide kanten op.
dat zou een bewijs van balans kunnen zijn.
Het het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij verondersteld heeft dat ik PPL heb gedaan, ja in dat geval zal ik hem de volgende clinic laten zien dat ik het 'kan'.
Maar nogmaals zit nog steeds een beetje tegen PPL aan te hikken. Ik heb het idee dat ik een hele prettige eigenschap waar heel veel werk in zit, dat ze me vraagt wat we gaan doen, haar eerst moet afleren, om voor mij aan mijn zit te werken.
vandaag was de bak bevroren en daardoor te hard en heb ervoor gekozen niet te rijden en alleen aan de lange lijn te werken. maar ik zal doorgaan met de PPL.
heb trouwens pré-parelli wel vaak stukjes met mn ogen dicht gereden, dan moet je ook heel erg voelen wat je paard doet.
erg gaaf om je paard zo te laten zitten. heb je dat met Parelli geleerd?
groetjes barbara
Forum Rechten