Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
![]()
Het zijn gekleurde zitkussentjes die je op de kinderafdeling kunt kopen. Je hebt ze in rood, groen, blauw en geel. Heb zelf een hele 'twister-set' gekocht, voor op een playday ofzo![]()
Dat ding van Ikea heb ik al een tijdje maar t ontbreekt me aan de creativiteit. Tja ik kan Borus vragen om 1 van zn voorbenen erop te zetten en met een beetje gepruts snapt ie dit, maar vind het maar weinig zinvol, ook al is het een leuk spelletje![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
volgens mij is het ook niet de bedoeling dat je paard erop gaat staan maar jij!
waarom helemaal naar Ikea, ik nan voor ik een echte savvy spot had altijd kartonnen of plastiek bordjes. Ook best handig en als het stuk is of vies gooi je het gewoon weg.![]()
Ja dat vind ik nou ook wel zonde, zulke mooie kussentjes om op te gaan staanOorspronkelijk Geplaatst door skey
Je kan ze ook gebruiken om op te zitten maar na gebruik met dit weer, gaan er niet veel kandidaten zijn denk ik
![]()
Vanaf wanneer gebruik je best een savvy spot eigenlijk ? Ben dit nog niet tegengekomen in men boekjes.
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
De ikea savvy spots zijn erg goed bestand tegen paardenhoeven (en tanden ook redelijk) dus niet zonde om er op te staan hoor.
Het leuke van die kussentjes, is dat de paarden echt voelen dat ze erop staan! En ze lijken het wel comfortabel te vinden ook, lekker zacht voor de voetjes![]()
Ik heb er vandaag toevallig een paar gekocht bij Ikea, ze zien er stevig genoeg uit. Heb nog even staan twijfelen bij de ronde muismatjes voor 50 cent, maar de kussentjes leken me wat "paardbestendiger".
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik heb de Ikea muismatjes nu een jaar en ik kan ze afraden. Ze splijten vrij snel; dwz de bovenlaag laat los. En bij een beetje mulle bak verdwijnen ze onder de bodembedekker. Voortaan ga ik voor de savvy-spots van de kinderafdeling. Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ja, ik zag ze in gedachten ook al in de bodem verdwijnen. De originele savvy spot trouwens ook. Is met die kussentjes toch een stuk lastiger
.
Nou, ik heb vandaag met mijn nieuwe speeltjes gewerkt. Toen ik met de Ikea-kussentjes de bak inkwam, die vrij droog was gelukkig, kwam Danny direct enthousiast kijken - "Hee, wat zijn dat ?".
Ik had er vier, heb er zelf eigenlijk niet opgestaan maar Danny des te meer. Alle games ermee gedaan, in wisselende formaties, en ze was erg enthousiast - voor ik er erg in had was het stikdonker en waren we al drie kwartier aan het spelen! Zelfs de voerkar had haar niet uit haar enthousiasme gehaald
. Is dus een geslaagde aankoop.
Die kussentjes lijken precies toch wel leuke en doeltreffende dingen !
Maar ik dacht dat het de bedoeling was dat ik er ging op staan, met als doel om mooi op één plaats te blijven staan.
Maar nu lees ik dat jullie het ook voor jullie paarden gebruiken en wat doen jullie dan zoal ? Of staat er een spelletje of uitleg in de boekjes dat ik dan nog niet ben tegengekomen ?
Parelli is een virus, mijne Oliver een passie
In L2 ga je de seven games doen met een 'obstacle'. Daar kun je van alles voor gebruiken, dus ook deze kussentjes. In het topic Grondwerkparcours vind je ook mooie voorbeelden, vooral Els is daar erg creatief in.
Ik gebruik de kussentjes om tussendoor te lopen, overheen, voor langs te squeezen, op te gaan staan, omheen te porcupinen of te driven, en en en... Ik kwam er niet aans aan toe om er zelf op te gaan staan, volgende keer misschien.
Waar zit die savvy spot eigenlijk? Ik heb al heel mijn pakket doorzocht en het is niet te vinden![]()
Heb je het nieuwe L2 pakket? Dan zit hij in de toolbox, bij de bel en de rest.
Bladwijzers