Ik las net op het forum over een belletje dat hoort bij het nieuwe level 2. Zijn er nog meer van die nieuwe atributen bij dit nieuw pakket en zo ja hoe bevallen ze jullie?
Ik las net op het forum over een belletje dat hoort bij het nieuwe level 2. Zijn er nog meer van die nieuwe atributen bij dit nieuw pakket en zo ja hoe bevallen ze jullie?
Even uit mijn hoofd:
Savvy spot; schijfje om op te gaan staan zodat je leert je voeten stil te houden. Ligt ivm aanhoudende bagger nog netjes in het doosje.
Savvy cards, arrows en lesson cards met bijpassende sleutelring: heb ik altijd bij me.
Spullen voor zadelaanpassing (stick en shimpatroon); nog niet gebruikt.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik ben heel benieuwd naar die spullen voor zadelaanpassing, dat shimpatroon is er om na te gaan of je zadel goed past? En die stick dan?
mmmm...om de zones mee aftekenen; ze reflecteren in het donker????
Die stick is ervoor om het schouderblad van je paard aan te geven zodat je ziet waar je je zadel het beste kunt leggen (iets achter het schouderblad dus). Het schouderblad zal zich in beweging best ver naar achteren kunnen verplaatsen, met die stift kun je aangeven hoe ver het naar achteren kan. Dit kun je doen door het voorbeen redelijk hoog op te tillen en de punt van het schouderblad te voelen. Ben er dus nu ook achter dat één van mijn zadels wel zo'n shimmetje kan gebruiken![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
het belletje is om aan je cs te doen, zodat je kunt horen hoe vaak je m oppakt, wat dus niet zou moeten, En, als je twee keer het belletje hebt gehoord moet je daarna fase 4 gebruiken. dus niet blijven hangen in 'naggen' in fase 2 en 3.
bij de lesson kaarten zit ook een opbergmap waarin je de kaarten op 4 plekken kunt neerzetten, eerst helemaal links, dat je er nog niet mee bent begonnen. als je bent begonnen met een bepaalde oefening schuif je het kaartje één naar recht, playing with it is de volgende, getting better de derde en als laatste Savvy!
je kunt dus in een oogopslag zien hoever je met alles bent.
leuk als je veel friendly doet, hoe zou dat moeten zonder dat het belletje rinkelt???het belletje is om aan je cs te doen, zodat je kunt horen hoe vaak je m oppakt, wat dus niet zou moeten, En, als je twee keer het belletje hebt gehoord moet je daarna fase 4 gebruiken. dus niet blijven hangen in 'naggen' in fase 2 en 3.![]()
ja daar zeg je wat.
dat gaat dus niet.
het is vooral voor de andere games.
en om het jezelf aan en af te leren. daarna kan die er ook wel weer af.
maar je hebt helemaal gelijk.
dat kost dan een hoop ty-wrapjes (schrijf je dat eigenlijk wel zo???)
als je je stick in de modder zet, doet het belletje het overigens ook niet meer *haha*
dan is dat probleem ook gelijk opgelost!
Haha Morrie, wat ben je weer afschuwelijk praktisch![]()
May the horse be with you!
als de bak bij morrie op onze bak lijkt dan word je dat ook wel met al die modder![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
hey enne savvyspots zijn te koop bij de ikea he, bij de kinderafdeling. heb er vandaag 2 gekocht voor 2,95 per stuk (tip van birger)
Hee, goeie tip Sandra! Ikea zit hier zowat om de hoek en ik moet toch nog wat tijdschriftencassettes halen, kan ik meteen wat reserve savvy spots meenemen. Hoe heten ze daar, "stilla standers" of zoiets?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Die spots heb ik inderdaad ook gehaald na het Birgerkamp van afgelopen zomer.... alleen 1 keer gebruikt en daarna niet meer. Maarja dat kan voor die prijs!!
Bladwijzers