Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 36

Topic: nog even wachten en...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

nog even wachten en...

we kunnen binnenkort weer cursussen en demo's organiseren in Vlaanderen!

Van zodra ik meer weet, weten jullie het ook
    De contracten tussen Frankrijk, UK en Parelli zijn verbroken. Dit kan alleen maar goed aflopen!

Ga ook zeker eens kijken voor updates over hoe het verder moet in ons land bij de Parelli US site en klik door naar France.

Een mooi Kerstkadootje van Parelli!! Merci!!

groetjes,
    Kristien

Re: nog even wachten en...

Kristien, vind je het goed als ik dit naar het algemene forum verplaats? Kan ook interessant zijn voor zuidelijke Nederlanders en is sowieso best belangrijk nieuws!
    Groetjes moddie Karianne

May the horse be with you!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Kristien, vind je het goed als ik dit naar het algemene forum verplaats? Kan ook interessant zijn voor zuidelijke Nederlanders en is sowieso best belangrijk nieuws!
    Groetjes moddie Karianne
    ok, geen probleem.

dankjewel!

*edit mafhaf: verplaatst naar Aankondigingen vanwege algemene nieuwswaarde*

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Niet dat ik er veel van begrijp
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Van Parelli.com:

IMPORTANT ANNOUNCEMENT FOR RESIDENTS OF FRENCH SPEAKING EUROPE

Please be advised that Haras de la Cense (also known as "Equine Ethology") is no longer an authorized distributor of Parelli brand products or instructional programs in the above territories.

Please consider Parelli.com your new home for all things Parelli! Visit us frequently for important announcements regarding the availability of Parelli Savvy Club membership, online shopping and contact information for endorsed Parelli Professionals in your area, all coming to you in 2006.

You asked for it, and we are delivering it to you - Pure Parelli - the way it was meant to be from the people who founded the natural horsemanship movement! Please stay tuned and may the horse be with you!

Parelli Natural Horsemanship"

En voor de UK en omstreken (zoals Hong Kong) geldt:

IMPORTANT ANNOUNCEMENT FOR RESIDENTS OF THE UNITED KINGDOM, IRELAND, AUSTRALIA, NEW ZEALAND, HONG KONG AND JAPAN

Please be advised that Parelli Natural Horsemanship, Ltd. (a UK company now known as Equine Ethology) is no longer an authorized distributor of Parelli brand products or instructional programs in the above territories.

Please consider Parelli.com your new home for all things Parelli! Visit us frequently for important announcements regarding the availability of Parelli Savvy Club membership, online shopping and contact information for endorsed Parelli Professionals in your area, all coming to you in 2006.

You asked for it, and we are delivering it to you - Pure Parelli - the way it was meant to be from the people who founded the natural horsemanship movement! Please stay tuned and may the horse be with you!

Parelli Natural Horsemanship

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ah. Ik vond het al zo vaag dat die twee overgegaan waren op Equine Ethology. D'r is door de jaren heen toch altijd veel beroering in Parelli-land. Duitsland spande wat dat betreft helemaal de kroon. Maar ik begrijp dat dit gunstig is voor onze zuiderburen ?
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

YES YES!!!!! Ik ga zeker deelnemen als er eentje in de buurt komt! Ik kan al bijna niet meer wachten...

Hoi Kristien,

Schitterend ! Wanneer doet Nico zijn instructeurs-cursus ? Laat maar iets weten als het eindelijk zover is.

Groetjes,
    Fred, die nog steeds veel plezier beleeft aan de L1
    We should not only use the brains we have, but all that we can borrow - T.W. Wilson

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Fred
    Hoi Kristien,

Schitterend ! Wanneer doet Nico zijn instructeurs-cursus ? Laat maar iets weten als het eindelijk zover is.

Groetjes,
    Fred, die nog steeds veel plezier beleeft aan de L1
    Aha, leuk dat je zoveel plezier hebt aan je level 1 Fred! Maar er niet té lang in blijven hangen hé, level 1 moet niet perfect zijn.

Nic begint aan zijn avontuur in augustus, met een eerste reeks lessen in Pagosa Springs en laat mij kwijlend achter.....
    Na die cursus, moet er nog een reeks komen voor hij één sterretje heeft (als hij goedgekeurd wordt tenminste om les te kunnen geven). Daarna volgt er weer een reeks voor zijn tweede ster en vanaf dan kan hij pas echt beginnen les te geven. Het gaat met andere woorden nog wel wat duren voor dat hij er echt is...

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Wauw, Nic gaat er echt voor. Maar goed ook, zo krijgt België misschien best snel zijn eerste echte instructeur.
    Wel erg voor jou dat je niet mee kan, moet zeer frustrerend zijn denk ik. Maar misschien mag je hem eens gaan bezoeken?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    Wauw, Nic gaat er echt voor. Maar goed ook, zo krijgt België misschien best snel zijn eerste echte instructeur.
    Wel erg voor jou dat je niet mee kan, moet zeer frustrerend zijn denk ik. Maar misschien mag je hem eens gaan bezoeken?
    Dat zou ik uiteraard graag, maar de vlucht naar ginder is al vrij prijzig op zich... Ach, wie weet, ooit...

groetjes,

Kristien

Actief Forumlid Carla's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hoi Kristien

Dat is goed nieuws . Hartstikke leuk voor Nic nu kan hij inderdaad de sprong
    gaan wagen alleen wel jammer dat je niet even in zijn koffertje kan meereizen.
    We blijven natuurlijk graag op de hoogte van zijn vorderingen!

Actief Forumlid Quinzy's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Leeftijd
    43

Dat zou echt fijn zijn cursusen in de buurt! Sweety en ik zijn net met level 1 begonnen. Maar we hebben vroeger nog les gevolgd dus zullen er snel door zijn denk ik. En een cursus is dan altijd leuk ! Wij zijn trouwens van Genk niet zo heel ver van jullie dus klein half uurtje met de auto.
    <!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Carla
    Hoi Kristien

Dat is goed nieuws . Hartstikke leuk voor Nic nu kan hij inderdaad de sprong
    gaan wagen alleen wel jammer dat je niet even in zijn koffertje kan meereizen.
    We blijven natuurlijk graag op de hoogte van zijn vorderingen!
    Ik steek in zijn koffer wel mijn klein digitaal fototoestel... Zo heb ik er toch ook wel wat aan!
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte.

groetjes,
    Kristien

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten