Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: L1 en hoe terug zadelmak maken???

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: L1 en hoe terug zadelmak maken???

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    en het scheelde ook dat het paard er al bekend mee was........
    Het scheelt meer of je een 'makkelijk' of 'moeilijk' paard hebt dan wanneer je paard er wel of niet mee bekend is...

Maar idd, een makkelijk paard dat al tot L2 geoefend is, is voor een starter wel ideaal
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik denk toch dat je meer tijd moet incalculeren, want zoals jullie het nu vertellen kan het wel. Maar ik denk dat er dan het gevaar schuilt dat je te snel wil gaan, ik zou namelijk na jullie verhaaltjes hier een beetje gaan overhaasten en misschien ook kleine probleempjes overslaan. Als je hulp hebt van een ervaren persoon zal het vast goed gaan, maar (ik krijg weer eens niet getypt wat ik wil zeggen ) ik denk nu dat isabel erop gaat rekenen dat het in 2 dagen kan. Als er dan iets niet zo goed gaat, wat dan?
    Isabel ik val jou absoluut niet aan hoor, maar dit is wat mij denk ik zou gebeuren. Als iedereen zegt dat het in 2 dagen kan en het zou bij mij niet zo lukken, dan zou ik misschien gaan overhaasten. En dat is nu juist niet de bedoeling met Annelys lijkt me, ik denk dat die echt tijd en rust nodig heeft.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Ik denk toch dat je meer tijd moet incalculeren, want zoals jullie het nu vertellen kan het wel. Maar ik denk dat er dan het gevaar schuilt dat je te snel wil gaan, ik zou namelijk na jullie verhaaltjes hier een beetje gaan overhaasten en misschien ook kleine probleempjes overslaan. Als je hulp hebt van een ervaren persoon zal het vast goed gaan, maar (ik krijg weer eens niet getypt wat ik wil zeggen ) ik denk nu dat isabel erop gaat rekenen dat het in 2 dagen kan. Als er dan iets niet zo goed gaat, wat dan?
    Isabel ik val jou absoluut niet aan hoor, maar dit is wat mij denk ik zou gebeuren. Als iedereen zegt dat het in 2 dagen kan en het zou bij mij niet zo lukken, dan zou ik misschien gaan overhaasten. En dat is nu juist niet de bedoeling met Annelys lijkt me, ik denk dat die echt tijd en rust nodig heeft.
    k ben het helemaal met je eens. En nee hoor, ik denk absoluut niet dat het bij ons in 2 dagen kan, ik ga mezelf toch meer tijd geven. Trouwens ik kan echt niet een hele dag gaan oefenen hoor. Heb hier thuis nog 2 ponies, die moeten ook gemest en buiten gelaten worden. Een hond die heel erg graag met me speelt...
    Huis kuisen, ga straks kerstversiering ophangen,... En deze middag ga ik met mijn bijna 19-jarige ruin stappen aan de hand want ie heeft zijn kniebanden verrokken, en dan pas ga ik met Annelys the hele porcupine game oefenen.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Je hele dag volgepland met beesten, heerlijk! Druk maar wel gezellig
    Enne als je toch al bezig was met parelli zal het vast wel snel gaan, maar 2 dagen... das wel heeel snel
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten