Hallo iedereen!!!
Ik ben het forum niet zo aan het volgen de laatste tijd, heb het een beetje druk.
Maar.... ik ben eindelijk met L1 begonnen![]()
Had het pakket al zo lang liggen, maar door de verhuis naar Oostenrijk nog geen tijd gehad.
Wel ziehier mijn vraag-probleem-hoe je het ook wil noemen![]()
Mijn Friese merrie van 5,5j is al bijna 2 jaar niet meer gereden door allerlei omstandigheden: veulen, winter, zoektocht huis, verhuis, problemen huis,...
Ik heb ze in totaal denk ik 2 maand gereden en 1 maand is ze gereden bij de vorige eigenaar en dus zadelmak gemaakt.
Nu door allerlei problemen met de verkoper van ons huis staat ze momenteel samen met haar dochter en mijn oude paard op pension. Ik heb er een prachtige binnenbak. Het is zo erg: Mijn oude paard staat op pensioen (ben wel ook met L1 begonnen, voor de lol), mijn veulen kan ik ook nog niet rijden (ook L1 begonnen, gaat super) en dan mijn merrie Annelys...
Heb thuis nog 2 shets staan, waar ik ook niks mee doe, En ik wil nu echt wel meer dan alleen maar kosten hebben en stallen mesten enz... begrijp je.
Conclusie: ik wil graag Annelys weer inrijden/ zadelmak maken, maar het duurt me nog te lang om eerst dat hele L1 te doorlopen, weet je wel. Het zal bij ons wel iets langer duren eer ik bij het rijden in L1 ben, nog steeds weinig tijd.
Iemand een suggestie?? Longeren wil ik doen alleen als et niet anders kan want ze vindt het afschuwelijk, hoewel ik heel positief werk. Gewoon `zadel erop, bit erin` vind ik nu ook niet zo gepast... maar om nu zomaar (Als ik het goed voorheb) door te schuiven naar L1 rijden, zie ik ook niet zitten, ze kan behoorlijk bokken voor een Friesen zonder bit... brrrr...
Enig idee??
Het is echt wel het moment om terug te gaan rijden, ik heb een geweldige piste, maak weer iets meer tijd... en vooral zin![]()
Oh by the way, ben begonnen met de porcupine game
Bladwijzers