Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: L2 22ft line

Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Re: L2 22ft line

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Denk aan de tip van Nicolien
    Die was ik nog niet vergeten

Zal jullie uitgebreid verslag doen van die wetenschappelijke onderdoek
    En hoe ging het nu ?

Ik ben nu ook bezig met de games met m'n 22 ft lijn. Ik heb eerst veel met Oberon gewandeld met de 22ft lijn en dan onderweg veel friendly gedaan. Zo was hij al helemaal gewend aan die nieuwe, lange lijn. Verder sluit ik me aan bij de andere tips: gebruik eerst en een deel van de lijn en laat 'm steeds langer worden.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

ik hoop dat je een minder blubberige bak hebt als ik...... ik zie er maar even vanaf om de 22 ft lijn te gebruiken zolang het nog allemaal blank staat.....

Overigens is mijn "bakje" van 15 x 20 (ongeveer) te smal voor de 22 ft lijn en ik mag van de boer niet eens in een weiland, flauw hoor.....

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ik krijg met die blubber ruzie met die 22 ft line en m´n string. Wordt loodzwaar!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

@Oberon ik sta ook op een stal met blubberbak Hoewel dat is het enige nadeel van die stal want de paarden mogen veel naar buiten en krijgen goed te eten . Maar goed......mijn 22ft line hangt dus nog steeds te drogen en omdat het zo koud was vandaag heb ik 'm maar niet gebruikt. Ik heb een beetje losgewerkt (had net dvd catching game in huis dus dat moesten we uitproberen ). Ging stukken beter dan aan de 22 ft line daarna lekker @liberty gespeeld en ik ben mega trots op mijn apekoppie want ze deed alls super braaf......Ze wil alleen maar bij me in de buurt zijn (misschien is dat ook wel het probleem van de 22ft line )
    Ik dacht ook maar even een dagje geen 22ft line voor de afwisseling anders ga ik me daar zo op fixeren. Maar zodra ik het echte wetenschappelijke onderzoek heb gedaan horen jullie het zeker van me

@lila en Morrie fijn he die winter........en dat zonder binnenbak van mij mag het al weer zomer worden
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    May 2005

Vandaag eerst mijn Yoyo maar weer even geoefend en gezorgd dat Ã*e ook redelijk recht ging aan de 12ft line.....daarna 22ft eraan gedaan.
    Ging stukken beter vandaag Misschien scheelt het ook wel dat de bak vandaag droog was en die lijn niet loodzwaar werd.
    Na een paar keer circling lekker de lijn er weer af en lekker @liberty gespeeld.......We krijgen er steeds meer lol in samen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Vandaag eerst mijn Yoyo maar weer even geoefend en gezorgd dat Ã*e ook redelijk recht ging aan de 12ft line.....daarna 22ft eraan gedaan.
    Ging stukken beter vandaag Misschien scheelt het ook wel dat de bak vandaag droog was en die lijn niet loodzwaar werd.
    Na een paar keer circling lekker de lijn er weer af en lekker @liberty gespeeld.......We krijgen er steeds meer lol in samen
    K]/images/smilies/oke_dan!.jpg[/img] Ik vind @liberty op het moment ook zo leuk om te doen. Gelukkig hebben wij ook een binnenbak(je) om naar toe te vluchten als de paddocks en buitenbak echt te blubberig zijn.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

Aangemeld
    May 2005

Heb al weer een paar dagen niet met 22 ft lijn geoefend Het @liberty gaat zooooo leuk dat ik me daar even op aan het richten ben. De bak is op dit moment goed dus dat is genieten zo lang het droog blijft

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten