Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: trea je bent geweldig!!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

trea je bent geweldig!!

voor de tweede keer hadden trea en ik afgesproken. Nu was ik wel al aan level 1 begonnen en liep al tegen wat dingetjes aan.

Na even gekletst te hebben zijn we naar buiten gegaan en hebben we enya bij haar voer weggehaald en heeft ze wat dingen laten zien. Geweldig om te zien hoe ze haar tinker achteruit pakkeerde door alle bochten te maken en dat met alleen haar schwiegermutterlook (die ze heel erg goed doet) te gebruiken en wijzen!

Toen naar waldo...na eerst wat friendly te doen wilde we hem meenemen naar een afgezet stukje van de wei. Dat was de eerste valkuil want dat was ie niet gewent..weghalen uit de groep(staat nog met 2 andere). Dus daar moet ik ook nog veel mee oefenen. Toen we eindelijk bij de bestemming waren hebben we de eerste3 games gedaan die hij al goed genoeg kent. Toen yoyo...dat was een beetj anders..waldo gaat namelijk ipv achteruit zijwaats lopen. Maar na een goeie fase vier nog eens geprobeert en toen liep ie ineens voorbeeldig achteruit!!!

En toen kwam ineens het rightbrained paard in hem naar boven want de andere twee gingen ineens weg dus waldo wou heeeeel graag mee..en dat ging niet. Dus dat was ook heel intressant hoe trea dat oploste. Opeens was ie ook weer leftbrained en konden we ook gewoon weer de games doen. Toen besloten we om hem te belonen hem maar vrij te laten...we dachten allebei die sprint ie in een gewelidge galop weg, maar nee....echt op zn waldoos...rustig aan hoofd omlaag en op je gemak terug wandelen. Wel lachen zo'n paardje!!!

Ik heb iig weer veel bij geleerd en het was ook weer gezellig!

dit wou ik even kwijt!!!

trea , bedankt...alweer!!!

groetjes Lieke

Re: trea je bent geweldig!!

Hee wat leuk zeg! Heerlijk he, als je door wat tips en dingetjes weer verder kunt? Veel plezier weer!

May the horse be with you!

Jeetje ik bloos ervan.
    Ik vond het super om een beetje te "spelen" met eens een ander paardje dan mijn eigen.

Hmm, mijn kinderen zijn ook altijd zo onder de indruk van mijn schwiegermutterlook (heb dan ook al 18 jaar kunnen oefenen hè Lieke! )

Maar ik vond Waldo zo lief, en leftbrained, en beschaafd. Ik dacht oh, makkie! De zijwaards bij de yo-yo was idd. zeer interessant , maar gemakkelijk op te lossen.
    Het rightbrainde gedrag dat ontstond toen de andere paarden wegliepen (duh, het blijft niet interessant hè) was effe schrikken. Hij ging als een gek rondjes om me heen rennen, ik kon op geen enkele manier meer z'n aandacht krijgen.
    En gek, maar toen schoot tòch de dvd door mijn mind, waar Linda dat rightbrainde paard met één oog aanpakt. Waldo vertoonde eenzelfde soort gedrag, alleen niet zo gevaarlijk dat ie m'n ruimte inkwam.

Enfin, na 5 min. rondjes te laten rennen, in overleg met Lieke tòch maar besloten hier proberen iets aan te doen. En jawel, een keer flink slaan met clip tegen de kin en hij stond (heel even) stil. Meteen van de situatie gebruik gemaakt door hem te porcupinen (daar is ie erg goed in) en toen kwam z'n aandacht weer terug.
    Toen hij weer kalm was, en er weer helemaal bij met zijn gedachten, besloten hem maar los te laten, naar de rest toe. hij had al behoorlijk wat achter de kiezen gehad, en het was mooi geweest. En hij liep inderdaad (had ik ècht niet verwacht) op z'n dooie akkertje naar de anderen toe.

Lieke ik vond het een uitdaging, Waldo is een schat, en jullie komen er absoluut!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Fijn dat je hulp hebt gehad van trea
    Ik had dat zelf ook op een gegeven moment door het L1 pakket liep ik gewoon vast, maar een lesje bij Eveline genomen en nu gaat het zooooo goed. Echt handig als er iemand tips en hints heeft. Super
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Goed zeg! Nu Trea heeft geholpen die hobbels te nemen kan je hopelijk weer lekker vooruit!

Bladwijzers

Forum Rechten