Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 48

Topic: Beginner Parraleli oefeningen ??

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: Beginner Parraleli oefeningen ??

Niemand zeikt jou hier af Waarom denk je dat.
    Je vraagt iets wat onmogelijk is en als wij zeggen dat dat gewoon niet kan zeg jij dat het kinderachtig is.

Kijk, het parellipakket (oud) begint met het lezen van een theorieboek over de psychologie van paarden, met dat boek kan je de band van je paard verbeteren. (dat wilde je toch weten) Hieruit kan je veel info halen die ervoor zorgt dat jij jou paard beter begrijpt en dat je snapt hoe te reageren op dingen die hij doet.

Moeten we dat boek dan misschien overtypen voor jou?
    En Trea heeft je al de allereerste oef. gegeven die je moet doen. Die ook in het pakket als de eerste oef staat.
    Zit bij je paard in de wei zonder naar hem te kijken, lees een boek. Stikeum kan je af en toe kijken wat hij doet. Als hij naar jou komt raak hem dan niet aan alleen als hij jou eerst aanraakt.
    Speciaal voor jou nog een keertje getyped, dan weet je zeker dat wij hier niemand afzeiken.

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Oeps Brenda, tegelijkertijd

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

geen nood Skey, we zeggen indirect immers hetzelfde
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Great minds think alike

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

nou, sorry als ik jullie verkeerd begrijp dan, maar ik had toch echt een btje het idee dat jullie hier mensen af zaten te zeiken omdat ze niet direct dat pakket aanschaffen. aangezien jullie vinden dat iedereen die goed met zijn paarden om wil gaan dat pakket moet kopen, of ze zijn niet goed bezig met hun dieren. sorry, maar zo komen jullieecht op mij over. maar dat is het lastige via zoiets natuurlijk, je interpreteerd het misschien te snel verkeerd sorry als ik jullie beledigd heb. en sorry voor de misverstanden.
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Geeft niets.
    Maar omdat je deze vraag stelde bij 'parelli' gaan we ervan uit dat je parelli wil gaan doen.
    Er zijn veel andere NH vormen maar dan stel je deze vraag inderdaad beter bij 'overige NH' hieronder. Dit hoekje gaat puur over parelli en als je verder wilt met parelli moet je bijna dat pakket aanschaffen. daarin bevind zich nu eenmaal alle informatie samen gebundeld met de gevolgtrekking van oefeningen, de psychologie van paarden... alles dus, het is 1 groot geheel.

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Agness als er vragen worden gesteld over Parelli oefeningen dan gaan we er normaal gesproken vanuit dat iemand het pakket al in bezit heeft.
    En zo niet, dan is het ook logisch dat mensen dan ook zeggen dat je daar toch echt het pakket voor nodig heeft.
    Niemand die hier zegt dat je niet goed bezig bent als je het pakket niet hebt. Dat is jouw keuze of je het wel of niet aan schaft.

Nh oefeningen kunnen altijd gevraagd worden in de NH hoek, dat staat los van Parelli.
    Daarin kunnen dus ook oefeningen aan bod komen van andere NH mensen zoals Voest, Roberts, Hempfling.
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

oke, maar waar kan je een level 1 paket bestellen? en t liefst in t nederlands...
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Hahaha Skey het moet nu niet gekker worden hoor, NEE we zitten niet naast elkaar om onze antwoorden af te spieken
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

http://www.parelli.nl/

Daar kun je alle info opdoen, en ook lezen dat de pakketten niet in het Nederlands zijn.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Als je graag in het Nederlands wil beginnen, kun je ook eerst het boek van Parelli aanschaffen. Daarin staat in elk geval heel veel theorie, psychologische achtergrond en een begin van de oefeningen (staan ook vrij veel gevorderde oefeningen in, maar meestal is leren vanuit dat boek vrij lastig)

Als je wil, breng ik morgen dat boek wel mee naar Dronten, heb het namelijk ook in mijn shop te koop. Dan heb je voor 25 euro een redelijk goedkope start lijkt me! (en bevalt het niet, dan verkoop je het boek en heb je er zelf nauwelijks kosten aan...)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Hahaha Skey het moet nu niet gekker worden hoor, NEE we zitten niet naast elkaar om onze antwoorden af te spieken
    je zou het toch bijna gaan denken

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

ja, die site heb ik wel al gelzen, maar alles staat daar in het engels zodra je wat aanklikt. maar ik dachjt ergens gelezen te hebben dat ze ook in het nederlands bestonden. was op een ander forum. nah ja zal wel. iig bedankt. ik g me afmelden voor reacties op dit forum. suc6 iedereen verdser met zijn/haar paardje(s)

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

ik g me afmelden voor reacties op dit forum. suc6 iedereen verdser met zijn/haar paardje(s)
    afmelden? ik snap even niet wat je bedoelt? Je geeft toch nog niet op?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Als je toch iets met grondwerk oefeningen wil doen en hier (nog) niet te veel geld aan kan uitgeven is het boek van Inge Teblick "grondwerk met paarden" misschien alvast een leuke aanrader. Boek kost ong. 25 euro en staat vol met "oefeningen".

Voor mij was het niet voldoende omdat ik de achtergrond erbij miste maar misschien kan jij er wel mee uit de voeten.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Bladwijzers

Forum Rechten