Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: L2 creativiteit

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2005

L2 creativiteit

Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar kan m niet vinden en ben heel veel aan het doorlezen.

heeft iemand leuke tips wat voor soort purpose games ik kan spelen terwijl ik in de bak bezig ben waar ook veel 'normale' ruiters rijden.

en 7 games met obastacles- zijn er nog nieuwe kleine obstacles te bedenken die ik ook weer makkelijk kan verplaatsen, als er iemand anders de bak in komt.

ik circle nu vanuit een stoel, laat haar aan de stoel ruiken, denk niet dat het verstandig is om een voet van haar op de stoel te plaatsen omdat -ie niet stevig is en om kan vallen, of is dat onzin? moet ze daar ook tegen kunnen?

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Re: L2 creativiteit

Pionnen, emmers, prikpaaltjes van schrikdraad, allemaal kleine zaken die makkelijk verplaatsbaar zijn (wegen weinig), weinig plek innemen en waar je een heleboel mee kunt doen.

Voet op de stoel zetten zou ik niet doen, kan vervelend uitpakken en je vergroot het vertrouwen er niet mee.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: L2 creativiteit

Ik sleep echt van alles de bak mee in incl speelgoed van de kinderen en nog is het met mijn creativiteit zeer slecht gesteld heb gewoon niet genoeg imagination maar dat is volgens Linda te leren dus ik hou hoop

Bladwijzers

Forum Rechten