Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 49

Topic: Demo PNH in Hollandsche Rading 1 december

Re: Demo PNH in Hollandsche Rading 1 december

ik kom alleen als het niet sneeuwt of vriest, ik heb geen geweldige auto momenteel.... en ik kan sowieso maar een paar uurtjes, als ik langer zou willen, moet ik Morrie meenemen...... en aangezien ik wel een trailer heb maar geen goede auto meer.....

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Hoezo moet je Morrie dan meenemen? Ik kom twee hele dagen en Danny blijft toch echt lekker thuis
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

ja, jij hebt een man die je paard verzorgt, als ik er niet ben, krijgt ie geen eten, wordt de box niet uitgemest en krijgt ie van niemand aandacht, dat kan natuurlijk niet.
    Ik kan dat niet aan normal stalgenoten overlaten: die schreeuwen, slaan en sleuren en trekken.......

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Aha. En ik heb een stalhouder die mijn paard uitmest en eten geeft, en lieve stalgenoten aan wie ik haar ook durf toe te vertrouwen. Maar, na afloop ga ik ook nog naar stal hoor, want zelfs Stuart doet het niet zo goed als ik
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

nee die heb ik allemaal niet, helaas, ik ben nog steeds zoekende naar de Prins op het Witte Paard...... (die bij voorkeur ook Parelliet) aanmeldingen via de mail graag

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ga ook naar Aalsmeer
    Heb er nu al zin in, leuk als er nog meer mensen komen meeten.

Ik moest er trouwens wel voor betalen 40 euri.
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

dan zal ik Eddy es ffkes bellen of ik voor 2 uurtjes kijken ook moet betalen......

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

ik ben nog steeds zoekende naar de Prins op het Witte Paard...... (die bij voorkeur ook Parelliet) aanmeldingen via de mail graag
    Uhm, is John Kuiper niets voor jou....?
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

nee dank je wel, zijn standpunten bevallen me absoluut niet...... en bovendien heeft ie volgens mijn geen schimmel maar een bruintje

Wanneer is dat in Aalsmeer, is wel weer dichtbij. We hebben nu al voor de vierde keer in 3 weken iets in de buurt, zeldzaam.

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Juliette
    Wanneer is dat in Aalsmeer, is wel weer dichtbij. We hebben nu al voor de vierde keer in 3 weken iets in de buurt, zeldzaam.
    Aalsmeer is 16, 17 en 18 december (als ik het goed heb, in ieder geval volgende weekeinde).
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

is er dan een demo voorafgaand?

May the horse be with you!

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    is er dan een demo voorafgaand?
    Volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.
    Het is in principe gewoon level 1/2 cursus.........

het is gewoon een cursus, maar ik hoorde in Lunteren (een paar weken geleden) al dat er heel wat mensen gaan kijken, zo'n cursus is voor de kijkers 1 grote demo

ik heb net even gekeken waar het is, maar tomtom kan stal wennekers niet vinden, sterker nog, ik sta volgens hem nog in Zeewolde en hij kan geen bruikbare satelieten vinden *aarrgghh*

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Helpen jullie mee duimen, ik heb me ook opgegeven als aktief toeschouwer met Fer maar de financien willen niet meewerken Onze Sint bezoekjes hadden er heel veel moeten zijn, ook verwacht gezien vorig jaar, maar helaas viel dat zo tegen.
    Wordt gek van dat geld, net genoeg om normaal te leven, maar die leuke extraatje willen gewoon niet lukken
    Toch hoop ik dat het me toch gaat lukken hoor, ik blijf proberen die paar lullige euro's ergens vrij te maken.
    Eindelijk iets dichtbij en dan niet kunnen komen, argghhh te erg voor woorden.
    www.crystal-carving.com

Bladwijzers

Forum Rechten