ik zit nog te ontdooien na de clinic van Eddy
Ik zal vast onthullen wie en welke paarden er waren, wat een verrassing: Wout en Regine en Jan met hun paarden
Arabesk heeft haar best gedaan in mijn keuken en gekookt zonder pannen (ik kook nooit dus)
waarvan hier het overbelichte en wazige (nieuwe digi) bewijs:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7FYT8ACP
![]()
![]()
verslag van de clinic schrijft iemand anders wel: het forum was goed vertegenwoordigd!
*edit Mafhaf onderwerp gesplitst en naar "verslagen van..." verplaatst*

)
Antwoord met Citaat
??
. "wat moet ik tegen hem zeggen? " vroeg ze........Wel grappig want Eddy is volgens mij de meest benaderbaarste (hoe schrijf je dat en is dat wel Nederlands
Nu was het meer een zo gaan we aan de slag demo. Kijk zo ziet PNH in de praktijk eruit. Ik merkte dat het normals minder boeide. Een vriendin die in Nieuwegein (2004) was geweest, zei: toen was de demo veel leuker! Er gebeurde veel meer, je zag veel meer. Eens.
Wat ik wel erg mooi vond, was Eddy aan de slag met een paard van stal, dat nogal schrikkerig was. Je ziet het gebeuren in zo'n paard, en hij vertelede er goed bij WAT hij zag, waar hij op lette en waarom hij wannneer even gas terug nam etcetera. Dat stukje horsemanship vond ik prachtig, eerlijk gezegd.
Wel jammer dat hij (best jong nog) grote witte plekken op zijn rug had en dat zijn rugspieren in een kuil lagen als lag het zadel er nog op. Daar is dus echt iets niet goed. Ze had moiete met opstijgen, vertelde de eigenaresse. Tsja, vreemd hoor 

Bladwijzers