Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 49

Topic: Demo PNH in Hollandsche Rading 1 december

Demo PNH in Hollandsche Rading 1 december

ik zit nog te ontdooien na de clinic van Eddy

Ik zal vast onthullen wie en welke paarden er waren, wat een verrassing: Wout en Regine en Jan met hun paarden

Arabesk heeft haar best gedaan in mijn keuken en gekookt zonder pannen (ik kook nooit dus )

waarvan hier het overbelichte en wazige (nieuwe digi) bewijs:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=7FYT8ACP

verslag van de clinic schrijft iemand anders wel: het forum was goed vertegenwoordigd!

*edit Mafhaf onderwerp gesplitst en naar "verslagen van..." verplaatst*

Re: Pat naar Nederland?

Ja,er waren een hoop mensen!
    Ik ben (hier) nog niet zo lang,dus niet iedereen kwam me bekend voor,maar het was druk.
    En stervens koud.
    Eddy was goed te verstaan(voor mij althans) en ook best grappig.
    Ik vond het een leuke avond.
    Wel lang,want ik zat om half elf pas weer in de auto...
    (en dat merk ik nu wel...ik zal al wel een oud wijf zijn...)
    Hier een (donkere) foto van Eddy:
    http://img386.imageshack.us/img386/8251 ... 8222us.jpg

Els,wat was Arabesk eigenlijk aan het koken????
    (ik kon er niks van maken...)

Els,wat was Arabesk eigenlijk aan het koken????
    rijst met kip en groentenprut en alles is opgegaan! en 1 of ander fruitbeest toe waarvan ik nog nooit gehoord had.....

ik heb het de hele nacht koud gehad en eigenlijk heb ik het nog kkkkkkoud..........

Zullen ze Nikki de trailer nog in gekregen hebben....... ??

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Vond het ook erg leuk. Helaas was Eddy voor mij althans af en toe wat minder verstaanbaar. Wel een beetje teleurstellend voor mij was dat ik een groep normals mee had die het niet zo leuk vonden geloof ik.......Jammer want als ik enthousiast ben wil ik ook graag dat anderen dat zijn, maar ja ik moet geloof ik nog leren dat iedereen zijn eigen weg mag bewandelen
    Maar goed volgende keer ga ik dus weer lekker alleen

Sorry trouwens dat ik ineens wegwas Tinkerloos.......Heidy moest zich nog een keer aan Eddy voorstellen want hij gaat haar helpen met trailerlaad probleem (dat al een keer op de NH manier is getracht op te lossen maar toen nog erger is geworden, maar dat terzijde), maar ze durfde niet zo goed . "wat moet ik tegen hem zeggen? " vroeg ze........Wel grappig want Eddy is volgens mij de meest benaderbaarste (hoe schrijf je dat en is dat wel Nederlands ) NH -trainer die er rondloopt.

Maar goed uiteindelijk heeft ze zich voorgesteld en hij gaat haar helpen dus dat is fijn. Hopen dat ze ook het systeem gaat blijven volgen

Wel leuk om te zien trouwens.....dat laatste paard waar Eddy mee ging werken liet mij zien dat ik eigenlijk al heel veel bereikt heb met Timbertje. Toen ik hem weer zag beginnen met de friendly realiseerde ik me dat pas. Ik moet dus leren tevreden te zijn met wat ik bereikt heb en niet ontevreden te zijn met wat allemaal nog niet lukt

Lees dit terug ik heb gewoon een hoop te leren nog
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Re: Demo PNH in Hollandsche Rading 1 december

Het format is kennelijk veranderd tegelijk met het nieuwe level 2 pakket?? Eerder lag de nadruk op laten zien wat het is, met 7 games gedemonstreerd, de filosofie en denkwijze uitgelegd.

Nu was het meer een zo gaan we aan de slag demo. Kijk zo ziet PNH in de praktijk eruit. Ik merkte dat het normals minder boeide. Een vriendin die in Nieuwegein (2004) was geweest, zei: toen was de demo veel leuker! Er gebeurde veel meer, je zag veel meer. Eens.

Wat ik wel erg mooi vond, was Eddy aan de slag met een paard van stal, dat nogal schrikkerig was. Je ziet het gebeuren in zo'n paard, en hij vertelede er goed bij WAT hij zag, waar hij op lette en waarom hij wannneer even gas terug nam etcetera. Dat stukje horsemanship vond ik prachtig, eerlijk gezegd.

In eerste instantie kon dat paard geen cs in de buurt zien, en einde verhaal stond Eddy hem met plastic zeil te wrijven op zijn rug. Kijk, dan laat je wel iets zien. Schitterend paard trouwens!

Wel jammer dat hij (best jong nog) grote witte plekken op zijn rug had en dat zijn rugspieren in een kuil lagen als lag het zadel er nog op. Daar is dus echt iets niet goed. Ze had moiete met opstijgen, vertelde de eigenaresse. Tsja, vreemd hoor

May the horse be with you!

Ik vond het ook jammer dat de seven games niet wat meer in de spotlights stonden.
    Wel mooi dat dat paard zo benaderd kon worden met dat plastic.
    Zo zie je maar weer dat alles kan! Als je er maar de tijd voor neemt.
    (en dat hebben de meeste 'normals' niet spijtig genoeg...)

Timbers schreef: Sorry trouwens dat ik ineens wegwas Tinkerloos.......
    Geeft niet hoor,het is je vergeven...

wat grappig: ik zit bij de kapper en open hier een topic......

ik lig iedere keer weer dubbel om Eddy's humor: hoe heet dat paard?? Olivier.... o, wat lang, dan noem ik hem Ollie, is dat goed????

en dan het hoofd van dat meisje, eigenlijk wilde ze zeggen dat het niet goed was, maar.........

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Tinkerloos
    Ik vond het ook jammer dat de seven games niet wat meer in de spotlights stonden.
    Wel mooi dat dat paard zo benaderd kon worden met dat plastic.
    Zo zie je maar weer dat alles kan! Als je er maar de tijd voor neemt.
    (en dat hebben de meeste 'normals' niet spijtig genoeg...)

Timbers schreef: Sorry trouwens dat ik ineens wegwas Tinkerloos.......
    Geeft niet hoor,het is je vergeven...
    Vond dat laatste paard super! Eigenlijk had hij gewoon met een paar paarden van die manege moeten gaan werken en dan eigenlijk ook goed de 7 games uitleggen zodat de niet PNH-ers ook begrepen wat hij deed

Grappig dat je begint over de tijd ervoor hebben. Als ik mensen vertel wat ik doe zeggen ze meteen "daar zal wel veel tijd in gaan zitten, nee daar heb ik geen tijd voor hoor"........Vandaag koud en nat buiten lekker even 30 min met Timber gespeeld. En dat was een straf en het kostte heeeeel veel tijd

Ik blijf het gevoel houden tegen over die normals van nu is het misschien niet zo bijzonder wat Timbertje doet, maar wacht maar eens af........ en dat wacht maar eens af mag van mij 10 jaar duren want ik hoop haar dan nog te hebben en niet een ander omdat ik met deze niet snel genoeg aan mijn winstpunten kom

Jullie merken het wel ik zit nog steeds in mijn gefrustreerd door normals fase.......en dat komt omdat die niet willen zien hoe lekker het met Timbertje gaat op deze manier volgens mij . Moet maar meer een voorbeeld aan Eddy nemen.....als normals niet uitzich zelf aan me vragen wat ik met mijn knollie doe moet ik ze het ook niet gaan uitleggen

Ben trouwens blij dat je het me vergeven hebt Tinkerloos.....kon er de hele nacht niet van slapen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Schitterend paard trouwens
    vooral z'n oren, die deed ie geregeld zo ver naar voren dat ze er bijna afvielen

Ik kon ook bijna de hele nacht niet slapen...ik was tot op het bot verkleumd!!

Ach gossie, was het zo koud? Het was toch binnen? Maar zo te lezen was het toch een leuke avond, ondanks de kou. Hoe was de opkomst? Veel NHers of meer "niet-NHers"?

ik heb Mafhaf van Lippe Biesterfeld-Bouwman ook ontmoet gisteren

dankzij alle duidelijke foto's hier herkende ik haar onmiddellijk

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ann
    Ach gossie, was het zo koud? Het was toch binnen? Maar zo te lezen was het toch een leuke avond, ondanks de kou. Hoe was de opkomst? Veel NHers of meer "niet-NHers"?
    Het was wel in een binnenbak en ze hadden ook van die terrasverwarming staan.......maar mijn voeten leken op ijsklompjes toen ik naar huis ging.

Ik weet eigenlijk niet of er veel NH-ers of normals waren. Er waren in ieder geval wel een stel forumers die ik heb ontmoet en dat was leuk

Ik vond het een hele leuke avond, alleen inderdaad wel zoooo koud! Ik moet steeds zo lachen om de humor van Eddy en hoe de paardentaal vertaald wordt naar mensentaal.

Wel jammer dat hij (best jong nog) grote witte plekken op zijn rug had en dat zijn rugspieren in een kuil lagen als lag het zadel er nog op. Daar is dus echt iets niet goed. Ze had moiete met opstijgen, vertelde de eigenaresse. Tsja, vreemd hoor
    Dit viel mij ook al op, waardoor ik de link legde met de problemen met het opsteigen. Jammer dat Eddy daar niet over begonnen is. Was misschien goed geweest om normals er wat meer bewust te maken van te maken dat problemen vaak een logische oorzaak hebben en opgelost kunnen/moeten worden.

Vergis je niet. Dit soort mensen voelen zich vaak aangevallen of negeren het liever.
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten