Ja hoor, meestal zet ik het wel op dit forum.Oorspronkelijk Geplaatst door Quinzy
Best hou je ook onze kalender in het oog op http://www.pnh.be
groetjes,
Kristien
Ja hoor, meestal zet ik het wel op dit forum.Oorspronkelijk Geplaatst door Quinzy
Best hou je ook onze kalender in het oog op http://www.pnh.be
groetjes,
Kristien
Jammer genoeg heeft mijn paard nog last van haar rug, als het binnenkort niet meer zo is ben ik zeker van de partij!!
Hoi iedereen,
ik heb nog twee weken voordat de inschrijvingen binnen moeten zijn.
Indien je mee wil doen, laat het me dan zsm weten! De inschrijvingstermijn loopt dan af!
groetjes,
Kristien
Hoi Kristien!
Heb je een mailtje gestuurd mbt inschrijving...
Groetjes
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
Als het goed zit, moet je inmiddels al antwoord terug gehad hebbenOorspronkelijk Geplaatst door Mister T
![]()
groetjes,
Kristien
Is de cursus inderdaad bij manege Keijtenburg in Rucphen? Zo ja, dan wil ik misschien een dag als toeschouwer komen kijken (met name naar het begin van het level 2 grondwerk).
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
Jep, hij wordt in Keijtenburg gehouden.Oorspronkelijk Geplaatst door oberon
Laat je me even weten wanneer je juist komt, dan kan ik het doorgeven aan Eddy.
mvg,
Kristien
Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij, om mee te doen?
Kristien,Oorspronkelijk Geplaatst door k10
Is het level 2 grondwerk op zaterdag of op zondag, of op allebei de dagen ?
gr.
Astrid.
Aha, jij bent het Astrid! (ik ben beter in de echte namen dan die van het forumOorspronkelijk Geplaatst door oberon
)
Bij level 2 kampen wordt er 's morgens telkens aan grondwerk gedaan en in de namiddag gereden.
Dus, zowel zaterdag als zondervoormiddag is er grondwerk.
groetjes,
Kristien
Ik ga even nadenken welke dag beter uitkomt en laat het je zo snel mogelijk weten. Maar ik denk dat ik zaterdag kom.Oorspronkelijk Geplaatst door k10
Sorry, 'k had jouw vraag niet zien staan...Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Als het goed zit, heb ik nu vier inschrijvingen, dus momenteel is er nog plaats voldoende. Ik kan tot 10 inschrijvigen gaan...
groetjes,
Kristien
Leuk joh! Eindelijk eens een cursus in de buurt...
Zou wel als toeschouwer willen komen maar kan dan helaas niet![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik ga ook! Heb net bericht gehad van Eddy dat ik mee kan doen. Moest nog even op de valreep een videotje opsturen. Ben zoooo blij.
Is een echte thuiswedstrijd.
Bladwijzers