Hoi allemaal!
Zoals ik wel eens vaker heb gelezen op het forum zijn hier een aantal mensen met flink wat kennis over het gebruik/toepassen van Bachbloesems.
Ik heb het volgende en zou graag jullie ideën willen weten hierover.
Korte omschrijving van Okidoki. 16 Jaar oud, altijd stalpaard geweest. Op dit ogenblik in een moeilijke overgang van hoefijzers naar blote voeten. Niet alleen naar blote voeten maar ook een naar een correcte lichamelijke houding. Voorheen gebruikt als paard in de beveiligingsdienst. Heeft volgens mij dus veel meegemaakt.
Wat ik merk aan Okidoki.... hij heeft heel veel last van het slechte weer... ik denk dat het behoorlijk veel invloed heeft op zijn lijf... en daarmee bedoel ik o.a. zijn gewrichten... want zodra het ineens kouder wordt, regent etc. dan is hij ontzettend chagrijnig... zodra ik hem wil aanraken legt hij zijn oren plat in zijn nek! Hij wilt niets van me weten. Waarom denk ik dat het weer van invloed heeft... wanneer het weer beter is (zoals onlangs tijdens de laatste week van mooi weer) was hij weer vrolijk, oren naar voren, aandacht vragen. Hij wilt nu ook weer meer luchtzuigen dan anders. We kunnen nu ook minder samen gaan wandelen dan anders, want de bermen liggen nog vol sneeuw en wanneer er een auto aankomt zal ik de berm in moeten anders kunnen deze niet passeren.
Het is dus geen vrolijk/blij paard... ik verwacht zeker geen totale omslag wanneer er eventueel bachbloesems beschikbaar zouden zijn hiervoor, maar zou hem wel heel graag een steuntje in de rug geven.
Dus wat zijn jullie ideën hierover?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Kathy

Antwoord met Citaat

Bladwijzers