Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Wat is je doel in 2021?

  1. #1

    Wat is je doel in 2021?

    Doelen helpen je gefocused te blijven en progressie te boeken.

    Wat is je specifieke doel voor 2021 met je paard?

    Mijn doel is vliegende galopswissels, gereden, zonder optoming.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  2. #2
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Ik ben mijn doelen een beetje kwijt. Rijden heb ik nog steeds geen zin in, qua liberty zijn we al enorm ver. Ik hoopte dat Linda nog met een nieuwe virtuele cursus zou komen, maar omdat die zich nu helemaal los heeft gemaakt van de parelli organisatie weet ik ook niet wat ik daar mee aan moet. Op haar nieuwe site, waar ik even lid van was, vond ik haar bijdragen waardevol maar kreeg ik de kriebels van haar fanatieke aanhang, dus daar gestopt.

    Waar ik wel mee verder ga is mijn anatomie kennis vergroten, ik wil dit jaar weer een dissectie bijwonen, van Ivana Lange of Zefanja, enorm waardevol vind ik dat.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #3
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Ik wil met Dagur in 3 gangen kunnen rijden op buitenrit.
    Vertrouwen tussen Takoda en mij onder het zadel verbeteren.

    Eigenlijk heb ik besloten om dit jaar vooral voor mezelf te zorgen. Dat zal vast ook doorwerken in mijn horsemanship

  4. #4
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Mijn doel voor dit jaar met Luzeiro is een ontspannen buitenritje te kunnen maken, met Orfeu wil ik zijgangen aan de lange teugel kunnen en met Figo zou ik graag eens naar een clinic willen van Arne Koets.
    Oh en ik hoop heel erg dat in september de keuring doorgaat, dan wil ik graag met Orfeu en Paladin deelnemen aan de jonge paarden-rubrieken
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  5. #5
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Mijn doel is eenheid dit jaar. De Kudde staat nu sinds gister bij elkaar en het zal nog wel wat tijd kosten voordat ze zich allemaal thuis voelen in de nieuwe samenstelling en voor Koa en Bonnie op hun nieuwe plek.

    Voor Koa en mezelf is het doel meer verbinding, meer vertrouwen en meer delen. We zijn beide nogal zelfingenomen en autonoom dus dat is onze grootste uitdaging. We kunnen al best veel en ze wordt pas 5 in mei dus ik heb geen doelen in oefeningen. Meer lekker wandelen en wat buiten meeliften, misschien een galopje, dat hadden we tot nu toe nog niet maar het is geen hoofddoel, dat komt vanzelf.

    En met een aantal vriendinnen hebben we als doel dat we de Vulkanring Vogelsberg tour gaan wanderreiten. 118 Km rond ons woongebied in een dag of 6/7. Hoe en wat staat nog op losse schroeven, alleen dat we willen gaan. Ik kijk er al naar uit, misschien dit voorjaar.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  6. #6
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Mijn doel is om Elsa weer 'op te starten' als rijpony, en Anna als kinderpony. En ik wil minimaal 2 dagen alleen op cursus/workshop oid met of over paarden ( nog geen idee wat of waar haha).

    Inmiddels hebben we nieuwe buren die net ook een mooie nieuwe bak hebben aangelegd. at is geen 250 meter langs de weg maar 50 meter of iets minder

  7. #7
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Mijn doelen:

    - dressurmatig trainen aan de hand. Charly springt rechtsom altijd overkruist of in de linkergalop aan. (Toen ik m net had kon hij niet in galop komen, dus we zijn al veel verbeterd)
    - Charly gaat dit jaar echt voor de wagen, inclusief buitenritten.
    - de games en patterns online en at liberty
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  8. #8
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy Bekijk Bericht
    En met een aantal vriendinnen hebben we als doel dat we de Vulkanring Vogelsberg tour gaan wanderreiten. 118 Km rond ons woongebied in een dag of 6/7. Hoe en wat staat nog op losse schroeven, alleen dat we willen gaan. Ik kijk er al naar uit, misschien dit voorjaar.
    Dat klinkt gaaf!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  9. #9
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Door de nieuwe masterclasses van de savvy club krijg ik hopelijk weer een beetje inspiratie dit jaar. Leuk dat je er twee gratis krijgt! Ik heb me ingeschreven voor april (Play like a horse) en augustus (Getting creative), eens kijken wat dat oplevert
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #10

    Re: Wat is je doel in 2021?

    Mijn doel is om überhaupt weer te paard te komen. Ik ben al weken bezig met Gerran om weer was basis te creëren en zodat we straks veilig kunnen rijden.
    Doordat ik de afgelopen jaren weinig heb gedaan en ze dus bijna niet meer buiten kwamen vind hij dat wel spannend.
    Maar oefening baart kunst. Ik heb inmiddels een cap besteld en ik wil eerst gewoon gaan rijden met BBP en mocht het dan later beter gaan kan ik altijd nog kijken naar een zadel.
    Ik heb voor het eerst in jaren besloten dat ik Gerran wel ga rijden met bit. En dan wel met een halster eronder en dubbele teugels.

    En met Nicky wil ik gaan fietsen, maar dat kan pas weer als ze niet meer bevangen is.
    Sophie mag gewoon lekker oud zijn.

    Maar eerst de sneeuw maar eens weg, want ik kom nu eens de stal niet uit met ze haha. Voor bij het woonhuis is alles ingesneeuwd.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •