Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Topic: Savvy club, savvy system

  1. #1
    Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    367

    Savvy club, savvy system

    Hallo,

    (Als eerste moet ik kwijt: ik vind het vervelend dat ik zoveel vragen stel )

    Op de nieuwe Nederlandse parelli site staat iet over de Savvy Club, klik ik hierop staat er Savvy System.

    Mijn vriend dacht laatst ergens te lezen dat je hiervoor per maand 12,50 betaald en je steeds dingen krijgt opgestuurd zoals dvd's, boeken. Je zou dan een starterspakket?? moeten kopen, eenmalig.

    Wij komen er niet uit, de hele tekst is in moeilijk Engels en de vetaalpagina weet het ook even niet meer

    Wie kan mij its vertellen over de Savvy Club/ Savvy System?

    PS: Mijn Cd-rom Cursus Engels is hopelijk snel binnen , dit is geen geintje, die heb ik speciaal aangevraagd om de parelli site(s) en dvd's te begrijpen!
    No one can teach riding as well as a horse.

  2. #2
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Savvy club, savvy system

    Was het maar zo goedkoop

    Het is 25 Euro per maand, en daar krijg je 8 keer per jaar een DVD en 4 keer per jaar een blad voor. verder 15% korting op cursussen en 10% op Parelli-spullen.

    Moet zeggen dat ik de DVD's (heb er nu 4) erg de moeite waard vind, ik had ze voor datzelfde geld best willen kopen. Starterspakket (introductie-DVD, sticker, speldje, tas en paspoort) zit bij het lidmaatschap inbegrepen.

    Zo iets duidelijker ?
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #3
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Savvy club, savvy system

    Noumoe, had ik een heel verhaal getypt, is het weg

    Wat jij omschrijft, rinny, is de savvy club van Engeland zoals die tot afgelopen zomer werkte: 12,50 pond per jaar (buiten UK 2,50 meer vanwege verzendkosten) en gratis elke maand tijdschrift, af en toe een DVD EN gratis je Level pakketten. Dan hoefde je idd alleen zelf nog leadrope, halster e.d. aan te schaffen (uiteraard met ledenkorting)
    Helaas werkt dat nu niet meer zo, sinds Parelli UK omgevormd tot Equine Ethology. Wel nog club met blad en DVD's, geen gratis pakketten meer. Is wel goedkoper geworden hoor.

    @promptertje: welke DVD's heb jij nu? (inhoud) Ik heb namelijk een stuk of 10 DVD's uit de US en vraag me af of in de Savvy Club al nieuwe zitten.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  4. #4
    Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    367

    Re: Savvy club, savvy system

    Het is jammer dat je de levelpakketten er niet meer bij krijgt
    Wat voor dvd's zitten er zoal tussen, uitleg over wat parelli is? Of meer zoiets als dvd's die parelli heeft: trailerloading bijvoorbeeld.

    Het klinkt wel heel leuk, jammer alleen dat het wat aan de prijzige kant is.

    Ik zie trouwens nergens op de site iets over bestellen als je een savvy lid ben, dat het dan goedkoper is (zoals in sommige landen wel, italie geloof ik).
    No one can teach riding as well as a horse.

  5. #5
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Savvy club, savvy system

    Ik kreeg in ieder geval 10% korting op mijn L2 pakket, dat scheelde weer. Even uit mijn hoofd wat ik tot nu toe op de DVD's heb gezien: meerdere sessies met veulen Smart 7, Pat die met een compleet rightbrainde Allure voor het eerst de 7 games speelt, Linda die een L1 student met een right brained paard helpt, en (heb ik nog niet gezien) hoe Karen Rohlf op de PNH-manier los rijdt voor een dressuurproef. Verder allerlei ontspannende stukjes met bloopers (om Allure die continu zijn tong uitsteekt moest ik wel even lachen) en stukjes uit diverse savvy days. Het is dus zowel informatief als "gezellig om naar te kijken".
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  6. #6
    Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    367

    Re: Savvy club, savvy system

    Het klinkt in ieder geval erg leuk, ik denk ook wel dat dit iets voor mij is.
    Bedankt voor jullie reacties!
    No one can teach riding as well as a horse.

  7. #7
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Savvy club, savvy system

    thanks Ans, inderdaad dus de Savvy Club DVD's uit Amerika van vorig jaar. (hehe, blij dat ik nix mis ) En die blooper heb ik meerdere malen zitten bekijken, geweldig. (vooral dat stukje dat hij haar aan haar chaps ergens vanaf trekt )
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  8. #8
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Savvy club, savvy system

    Ja, dat stukje moet je echt nog een keer bekijken, dat doet hij zó razendsnel dat je het de eerste keer niet eens ziet!
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  9. #9
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Savvy club, savvy system

    Jemig maak me even lekker nieuwsgierig. Als je lid wordt krijg je dan automatisch ook de dvd's die jullie al hebben op een gegeven moment, dus met terug werkende kracht, of zijn het steeds andere.
    Want er zitten wat ik zo hoor dingen tussen die ik ook best graag zou willen zien.
    www.crystal-carving.com

  10. #10
    Actief Forumlid Carla's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    480

    Re: Savvy club, savvy system

    Ja Brenda de DVD-tjes zijn zeker de moeite waard, ik heb er tot nu toe echt geen spijt van.
    Ik denk als je nu lid word dat je vanaf nu mee gaat lopen met de DVD-tjes!

  11. #11
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: Savvy club, savvy system

    Ah oke, dus geen kans dat ik die van jullie dan ook ga krijgen? Jammer.
    Maar ik denk dat het voor mij slimmer is om volgend jaar in Amerika lid te worden. Dan zit ik wat dichter op het vuur lijkt mij. Dus tot die tijd zing ik het wel uit met jullie beschrijvingen over alles.
    www.crystal-carving.com

  12. #12
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Savvy club, savvy system

    Je kan de DVD'tjes ook via Ebay kopen, daar zijn ze een stuk goedkoper dan 25 dollar En je hebt gelijk de nieuwste ipv die van een jaar gelezen
    Ik ben er ook een tijdje 'verslaafd' aan geweest, maar nu heb ik al een tijdje geen nieuwe meer gekocht.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  13. #13

    Re: Savvy club, savvy system

    Ojee dat klinkt allemaal wel errug leuk. Denk dat ik mijn verjaardagslijstje maar weer wat langer ga maken Staat dr toch nog iets 'goedkoops' op
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!


  14. #14

    Re: Savvy club, savvy system

    Zit net te bedenken moet je eigenlijk een L1 pakket hebben om daar lid van te zijn of kun je ook gewoon eerst lid worden ter introductie?
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!


  15. #15
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Savvy club, savvy system

    Ik geloof dat je niet perse je level 1 pakket hoeft te hebben.

    (dat kan iemand immers ook in het buitenland / tweedehands hebben gekocht, en hoe kunnen ze dat controleren?)

    Ik vind alles zeer de moeite waard, de DVD's , maar ook de magazines ( zeker handig voor als je geen computer bij de hand hebt)

    @ Amon, mocht je de pech hebben geen dvd;s op ebay te kunnen vinden: als je lid bent van de amerikaanse savvy club dan kun je ook de oude nummers nog bijbestellen. Hoef je je in ieder geval niet te vervelen!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •