Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Hé wat leuk!

Hé wat leuk!

Dit stukje forum had ik nog niet eens gezien!

Ik volg nu al 1,5 jaar de opleiding voor hoefsmid.. Dus, zal hier wel wat aan hebben! En kan natuurlijk ook tips geven, wat ik leer op school en stage..

Zal ook af en toe vertellen wat ik geleerd heb op stage, en hoe we dingen aanpakken, altijd handig he

Re: Hé wat leuk!

Ja leuk! Ben je een gewone smid? Zo eentje die ijzers ondermept (sorry voor deze uitspraak, dat geeft aan dat ik tégen ben )
    Ik keek in je profiel, maar de homepage die je opgeeft doet het niet.. pagina-error

Ja, ik ben een ijzer-ondermepper

Tenminste, zo wordt ik opgeleid. Ik sta wel open voor meningen en ben altijd op zoek naar nieuwe dingen. Vorig jaar heb ik helaas geen stage kunnen lopen (veel smeden zitten niet te wachten op iemand die ze op moeten leiden, vooral niet als het een meisje is..), maar dit jaar is het helemaal goed gekomen en ik moet zeggen.. Ik heb méér geleerd tijdens stage dan in dat 1,5 jaar op school!

Als jullie vragen hebben, wat betreft de opleiding, kunnen jullie die dus stellen

Ik leer dus op de traditionele manier, maar zeg dus geen néé tegen NB!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik keek in je profiel, maar de homepage die je opgeeft doet het niet.. pagina-error
    ff Off-topic, de link doet het als het goed is nu wél!

Bladwijzers

Forum Rechten