Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Ervaringen met Hidalgo Spaanse zadels ?

  1. #1
    Forumlid Banjer's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    Prov. Groningen
    Berichten
    72

    Ervaringen met Hidalgo Spaanse zadels ?

    Knelis is nu 1 jaar en 7,5 maand. Hij wordt over een jaar of 3 beleerd onder het zadel. Ik ben me alvast een beetje aan het oriënteren op zadels... je kan niet vroeg genoeg beginnen met oriënteren :P

    Ik ben zelf erg groot fan van Torsion, boomloos. De kans is groot dat er een Torsion bij komt hoor, maar ik wil me niet blind staren op 1 merk... want wat voor Banjer en mij goed is, hoeft niet perse goed te zijn voor Knelis en mij. Het enige dat ik wel heel zeker weet is dat ik geen zadel met vaste boom wil. Ik wil met Knelis de Spaanse kant op: Working Equitation enzo (ook daarover ga ik me nog verder oriënteren)... nu heb ik zadels gezien met een leren boom... Hidalgo. De zadels zien er erg mooi uit en lijken me ook wel prettig.

    Nu vraag ik me af of hier mensen zijn met ervaringen met de Spaanse zadels van Hidalgo, zowel positief als negatief.
    Zijn er misschien bij een bedrijf (of particulier?) Hidalgo's die ik een keer mag proberen? (heeft geen haast!)
    Super Banjer !!!

  2. #2

    Re: Ervaringen met Hidalgo Spaanse zadels ?

    Ik heb al dik 14 jaar hetzelfde zadel met vaste boom op mijn paard en ze heeft nooit rugklachten. Kreupel evenmin. 23 jaar en kern gezond.

    Mijn voorkeur gaat juist uit naar een GOED zadel met vaste boom. Kosten rond de 2500 euro.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  3. #3
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Ervaringen met Hidalgo Spaanse zadels ?

    Een vriendin van me heeft een tijdje een hidalgo gehad. Ze reed niet veel, maar was er wel blij mee.

    Zelf ben ik grote fan van freeform. Skyriding heeft ze om te passen.

  4. #4
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Ervaringen met Hidalgo Spaanse zadels ?

    Startrekk espaniola. Als je niet teveel wilt gaan lichtrijden heb ik goeie ervaringen met dit zadel als je een spaans type zoekt.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •