Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

  1. #1
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

    Zijn er hier mensen die hier gebruik van maken. Ik heb de basis dvd serie van haar die ik opnieuw wil bekijken, maar kan die hier even niet vinden. Ik zag dat er veel video's per maand opstaan, maar kun je ook makkleijk bij de bais video's zoals over grondwerk en gebruik maken van je lijf samen met je paard , de voor en achterhand verplaatsing on line dat soort dingen? Is het makkleijk om info te zoeken?

    Alvast bedankt,
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #2
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

    Nou heb mij toch al ingeschreven, dus ga later op de dag eens kijken wat het is.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  3. #3
    Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Locatie
    Zoutkamp
    Berichten
    1.965
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

    Kon je niet wachten?
    Ik vind het een heel fijne site. Er staan een heleboel steekwoorden op de startpagina zodat je gericht kunt zoeken. En er zijn trainingssnacks; filmpjes korter dan 15 minuten voor wat inspiratie. Overal staat bij of het over rijden of online gaat, of dat het een discussie is. Verder zijn de filmpjes heel afwisselend; veel van Karen zelf, van bij haar thuis of tijdens Clinics, en ook met lesklanten en collega trainers.
    Blijf het een mooie cobi vinden tussen dressuur en horsemanship, heel prettige benadering, effectief en vriendelijk.

    Ik ben fan

  4. #4
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

    Ik ben idool!
    Kijk alle videos in de eerste week van de nieuwe maand! Je kan op verschillende manieren zoeken.

  5. #5
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Ervaring met abbonnement bij Karen Rolph?

    Ben al even aan het zoeken geweest, en als je een video kijkt dan word eigenlijk al aangegeven welke video daar evt voor of na gekeken kan worden, dus dat is fijn. Fijn dat jullie zo enthousiast zijn, met Whoopie heb ik ook een tijdje haar manier gebruikt vond ik erg prettig, maar nu is het allemaal een beetje "weggezakt ". Jorun dat ben ik met je eens, wat ik vooral zo prettig vind is dat ze constant kijkt hoe je je paard kunt laten ontspannen, en dat je altijd kunt kijken naar wat er gebeurd en daar iets mee doet waardoor je steeds verder komt. Ze is altijd heerlijk positief. Wat prettig is is dat je per maand kunt opzeggen, dus je zit nergens aan vast.Goed ik kan nog net even een filmpje kijken.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •