Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

  1. #1
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd op het forum. Mijn goede voornemen is om hier weer meer aanwezig te zijn, omdat dit toch wel de plek is met de meeste positiviteit, waar je tóch kritisch kunt zijn

    De enquete voor EquiDay volgt uiteraard nog, maar ik ben ook heel benieuwd hoe mensen de afgelopen EquiDay ervaren hebben.
    Voor ons was het één van de fijnste EquiDay's ooit. Dat schreef ik vorig jaar al, maar nu opnieuw: deze verdiepende najaarsedities zijn zowel qua demo's als publiek (en het weer, haha) precies hoe we EquiDay bedoeld hebben.

    Natuurlijk zijn er ook altijd nog verbeteringen mogelijk, dus ook daar horen we graag jullie input.

    Komend voorjaar is de jubileum-editie, van het evenement dat ooit begon als een 'NHforum-dag' en nu steeds minder link heeft met het forum (onze eigen schuld hoor). Tijd dus om weer terug te kijken naar onze roots. Er zullen ook veel herinneringen langs komen, in de aanloop naar de 10e editie
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  2. #2
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Ik vond het heel fijn georganiseerd. Geen rijen bij toiletten en eten, maar wel gezellig vol op de tribunes.
    Ook de routes met paard waren fijner en de vrijwilligers leken beter op de hoogte van wat ze deden.
    Ook duidelijk dat jullue geprobeerd hebben alles aan bod te laten komen.

    Qua suggestie zou het mij leuklijken om eens een editie te doen met voornamelijk onbekende demogevers. Misschien zelf themas zoeken en daar mensen bij zoeken?

    Ik vond het een leuke editie!

  3. #3
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Ik vond deze ook fijner dan de veel drukkere voorjaarseditie. Als dit een blijvertje is, dan ben ik er elke keer bij . Alles was goed te zien en te volgen. Het geluid blijft een puntje, maar daar proberen jullie al alles aan te doen.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  4. #4
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Demos heb ik niet gezien omdat ik druk was in de stand van zeldenrust. Ik vond het een leuke dag!

    Af en toe wel last van de muziek.. Dan moest ik erg dicht bij de klanten gaan staan om ze te horen haha.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  5. #5
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Ik vond het een fijne editie. Het geluid vond ik goed meevallen hoewel ik niet de app gebruik.
    Ik had dat de demo's die ik wou zien samenvielen. Niet zo erg. Niks nieuws gezien, maar wel fijn en inspiratie opgedaan. Voor mij was de demo van Lotte van Houtert het mooiest maar dat sluit ook het meest aan bij mijn droom. Forumbekenden zien en knuffelen is ook deel van mijn hoogtepunt elke editie
    Enige verbeterpuntje: ik had iemand met een scooter bij en die kon eigenlijk niet in hal C meekijken. 1x achter het hek van bij een stand waar niemand zat. Misschien daar een rij tussen demoring en stand of een optie. Het muurtje is te hoog om vanuit de scootmobiel te kijken.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  6. #6

    Re: EquiDay-after: vonden jullie het ook zo'n fijne dag?

    Ik heb een HEERLIJKE dag gehad.

    Voor mij als demogever was deze editie absoluut de beste qua geluid. De hele demo geluid en goed ook!

    Veel ruimte in de demo-ring, ook erg fijn.
    Fijne vrijwilligers! Aardig ook!

    Goed eten, vind ik ook erg fijn. Parkeren goed geregeld. Ja super!

    Thee (of koffie of water) werd bij de standjes gebracht. Heb ik van het voorjaar niet voorbij zien komen (dat zegt vast wat over mij).

    De paddock-paniek mail had voor mij niet gehoeven want uiteindelijk was toch alles goed gereld.

    Echt mijn best Equiday ooit!

    Heel erg veel dank!

    ps. forumgenoten spreken of knuffelen, zeker heel erg fijn!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •