Ik hoorde van Eveline dat enkele mensen van het forum zich afvroegen waar ik gebleven ben. Nou, het zit zo. Ik heb dus geen internet meer thuis. Voor het forum en email moet ik naar mn schoonmoeder (woont naast ons hoor). Maar goed, ik heb dus niet zoveel tijd en zin om daar de hele dag het forum bij te lezen.
Tot nu toe deed ik dat nog wel regelmatig, even de topics screenen, maar nu de computer niet meer meewerkt gaat het echt niet meer lukken vrees ik.![]()
Ik ben al enige weken aan het discusseren met de computer of ik nu wél of NIET het forum bij mag lezen. Helaas, door een of andere fout in het geheugen van de computer kan ik al 2 weken nauwelijks posts bijlezen. Telkens moet ik mezelf weer inloggen, telkens krijg ik alleen berichten te zien van vóór 8-11 (laatste datum dat de computer nog normaal deed). En als ik wel nieuwe topics zie en ik klik erop dan moet ik mezelf weer inloggen en begint het van voor af an...
Ik mis jullie nu al, maar samen met Eveline hebben we al vanalles geprobeerd om het probleem op te lossen. Het LUKT gewoonweg niet.![]()
Ik hoop maar dat dit berichtje wel te lezen is voor jullie. Ik zie alleen de berichten van voor 6-11.
als iemand nog een oplossing weet te verzinnen voor dit idiote probleem. of als iemand misschien iemand kent die meer verstand heeft van computer dan mij, of als iemand toevallig computer psychiater is die op mn compie in wil praten. laat het me even weten op mn email:
sandravandervlist@gmail.com.
Ookal wil ik graag op de hoogte gehouden blijven van de videoavond in het Noorden die gepland stond. zou iemand dat willen doen?
Het is een of ander "cookie"probleem. maar ik krijg het niet opgelost.![]()
vaarwel allemaal, het was leuk de afgelopen 3 jaar...![]()
sandra![]()
Bladwijzers