Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Jump en play challenge

  1. #16
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Jump en play challenge

    Mijn paddock is een soort sahara op het moment, droog en zwaar stoffig zand, dus ik kan even niet verder. Balen, want het is net zo leuk, maar onder deze omstandigheden wil ik Beyond niet te veel belasten.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  2. #17
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Jump en play challenge

    De challenge van vorige week nog niet heel veel mee gedaan. Alleen cavaletti's bij Humphrey gedraafd.
    Die van week 2 vind ik erg leuk.
    Deze week met de tonnen is voor Carwyn geen onwijze uitdaging, maar wel erg leuk met Scarlet.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  3. #18
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Jump en play challenge

    Omdat mijn paddock pas sinds deze week weer goed is om in te werken, vandaag deel 2 gedaan, die met de balken in een "V". At liberty gedaan, en dat leverde interessante dingen op. Zo vindt Beyond dat je prima op de balken kan gaan staan als ik hem achterwaarts wil laten gaan, gaat hij zelf achtjes maken met scherpe bochten er in om maar tussen de balken door te kunnen draven, gaat hij zijwaarts over de balken als ik hem er overheen wil laten stappen enzovoort enzovoort. Ik heb hem lekker laten klooien, hij had het prima naar zijn zin en we kunnen het altijd nog eens serieus doen aan een touwtje, maar nu wilde ik zijn plezier en creativiteit niet bederven
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  4. #19
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Jump en play challenge

    Haha, die grapjas!

    Ik ben weer terug van vakantie, dus wil het ook weer gaan oppakken. Ook rijdend met Vinur. Ons 1e galopje zit erop, dus de volgende stap is springen toch?

  5. #20

    Re: Jump en play challenge

    Hihi, leuk Ans!

    Ik heb me ook ingeschreven, wat later dan de meesten geloof ik. (nu bij challenge 4 qua mails) Ik vond het een beetje een te uitgerekte boel om er elke week één te doen, maar kan binnenkort dus aan de slag met de eerste vijf oefeningen in een wat sneller tempo. Dan lijkt het voor mijn gevoel wat meer op een leuk projectje

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •