Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 90

Topic: Intrinzen

  1. #16
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Intrinzen

    Leuk yorien ik ben benieuwd. Ik ben inmiddels begonnen met Roan, leuk en lastig��. Ik zal proberen te schrijven in mijn dagboek
    het is alleen een beetje koud waar de computer staat. Maar ga mijn best doen. Heb mij ook op de facebook pagina aangemeld. Jij ook zag ik. Dat de oefeningen te zwaar zijn dat zie ik ook niet. De oefeningen worden over een lange tijd uitgesmeerd. Ik wil er ook nog iets meer over gaan lezen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #17
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Intrinzen

    Ja Jorien, ik betrek het inderdaad op mijn eigen situatie nu. Ik word compleet weg-ge-sideways-towards-ed denk ik, uit enthousiasme . Voor een introvert paard is het eerder geschikt dan voor zo'n uitslover
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #18
    Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Locatie
    Zoutkamp
    Berichten
    1.965
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Intrinzen

    Mooie boeken! Bedankt voor de link Voor de fjorden best leuk om wat te gebruiken, daar werkt het fijn bij. Jones valt in de categorie Beyond, daar wacht ik nog ff mee

  4. #19
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Intrinzen

    Het doet mij erg denken aan AND ( art of natural dressage) wat toen het net bekend was ook een enorme hype werd. Is denk ik al bijna 10 Jaar geleden maar het forum bestaat nog
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  5. #20
    Actief Forumlid Wubwub's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2015
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    777

    Re: Intrinzen

    Hmm lijkt mij ook ontzettend interessant, bedankt voor de link! Denk dat Aeri dit ook wel fantastisch vindt
    Ik ga me eens even verder inlezen/kijken.

  6. #21
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Intrinzen

    Het chase-the-tiger heb ik toen (AND) ook wel gedaan met een aantal paarden. Ze werden er flink fanatiek van, maar soms ook wel gefrustreerd.

    Wat ik hier verder van vind weet ik nog niet zo goed, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze manier van trainen!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #22
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Intrinzen

    Ik lees in meer reacties elders dat het wat lijkt op AND. En blijkbaar heeft deze vrouw daar ook wel een achtergrond in geloof ik.

    Ik ben met Vinur begonnen met de crunches. Dat is vooral nog heel erg klein beginnen. Echt het denken aan belonen. Vinur vind het wel heel leuk, wordt enthousiast van het eten, maar niet opdringerig.
    We experimenteren rustig verder

  8. #23
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Intrinzen

    Ik las net dat het ook niet de bedoeling is dat je chase the tiger blijft doen. Het is een opstapje naar de pantersteps die ze gaan vragen een soort Spaans pas. Het spel word eingelijk gebruikt om je paard extraverter te krijgen een uitnodiging zeg maar om een beetje los te komen. Ik ben benieuwd hoe Vinir het gaat doen. Ik hoop dat ik huib een keer kan laten filmen ook om later te vergelijken.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  9. #24
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Intrinzen

    Dan lijkt het dus op het lijf geschreven van introverte paarden, die hebben wellicht iets nodig om "los" te komen
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #25
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Intrinzen

    Ja met b kun je die stap wel overslaan��
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  11. #26
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Intrinzen

    Ans, Vinur is niet echt een introvert hoor Hij is wél heel beleefd, dat is hierin wel heel erg fijn.

  12. #27

    Re: Intrinzen

    Ik heb zelf inmiddels langere tijd ervaring met Intrinzen en ben ook in het project met alle informatie en hulp die nodig is. Ook dit heb ik vertaald in Nederlands en geef onderling, niet als instructeur informatie aan mensen en organiseer samen leer dagen. Het is enorm leuk, zal niet zeggen de oefeningen geheel nieuw zijn, maar dat hoeft ook niet.
    Ik heb op lijn Facebook pagina meerdere video’s waar ik Mn trainingen toon.
    Sinds de tijd ik begonnen ben met de oefeningen met verschillende paarden merk je uiteraard de verschillen op.
    Mijn IJslander is in 3 maanden enorm
    Veranderd. En waarom zouden de oefeningen te mogelijk zijn als paarden geboren zijn om de bewegingen te maken.
    Mijn paarden kunnen binnen aantal maanden nu crunchen, ook wel
    Schoft liften van uit basis nek en vandaar uit weg stappen bijv en ze zijn er zo blij mee ze de verzameling door hebben. Mn meiden tolten veel beter en zijn eht blij. Willen dol graag mee werken en vinden het super leuk om te doen.
    Omdat we ook autonomie gebruiken hebben ze altijd de keus nee te zeggen, weg te lopen of even lekker te rollen, verwerken of iets anders te kiezen. Druk is met alles, en om iets te leren moeten ze naar bepaald stress punt toe, dat is algemeen bekend. Geld voor alles!! Maar het werkt heel prettig, Mn paarden zijn dol enthousiast en lichamelijk super verbeterd!!! I Love iT!!

  13. #28
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Intrinzen

    Leuk om te horen Nansje. Heb je een link naar je facebook pagina? Zijn er wel eens van die dagen in Brabant, lijkt mij leuk.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  14. #29

    Re: Intrinzen

    Ja natuurlijk
    Mijn link is https://m.facebook.com/groups/439561489720006
    Ik ga binnenkort 14 januari een dag in Hellevoetsluis organiseren indoor en bij animo meer dagen!!
    Je moet tussendoor even zoeken, er staan veel video’s op en morgen middag ga ik een nieuwe plaatsen over de vorderingen.

  15. #30
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Intrinzen

    Ik ben nu goed twee weken bezig , begonnen met de brunch bij Roan, in het begin lastig vond ik want wat beloon je als opstap naar wat je wilt en op tijd clickeren is ook een kunst. Roan werd in begin erg opdringerig happening vooral,dat is nu bijna weg,als hij onzeker word komt het terug. Het begint nu leuk te worden en ik kan gaan spelen met dingen binnen de vorm. Ook met whoopie ben ik bezig maar dan met uitbundig laten lopen zeg maar en chaise the tijger, ook dat gaat leuk hoe wel ze niet altijd wil maar dat is ok. Ik krijg er steeds meer lol in. Ik heb een filmpje op Facebook gezet ,lukt hier nu even niet,dat ziet er wat rommelig uit.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •