Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Clinic Werk a/d lange teugel in Balen (BE)

  1. #1
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Clinic Werk a/d lange teugel in Balen (BE)

    Kim Snels uit België heeft mij gevraagd een clinic te geven op haar locatie in Balen. En natuurlijk doe ik dat graag, en wel op 2 december.

    De opzet is iets anders dan de clinic in Vinkega, de deelnemers krijgen 2x een les op deze dag. Namelijk één in de ochtend, en na de lunch (word verzorgd door Kim), volgt de 2e les. Paddock, hooi en water zijn ook inbegrepen.
    Kosten zijn 75,- pp

    We beginnen de dag met een inleiding en een stukje theorie in groepsverband, dit zal ongeveer een half uur in beslag nemen. Daarna starten we met privélessen van 30 minuten pp, waarin we werken aan hetgeen nodig is voor jou en je paard als combinatie, dus dat hoeft niet persé gelijk aan de lange teugel te zijn.
    Werk a/d lange teugel is hartstikke leuk en uitdagend om te doen, je leert nieuwe vaardigheden en verkrijgt inzichten waar je ook met rijden en/of mennen veel aan hebt.
    Een leuke manier om je paard (en jezelf!) soepel en fit te houden, je kunt werken aan zwaardere oefeningen zonder extra ruitergewicht. Dus ook goed geschikt voor bijvoorbeeld kleine pony's en voor menners die dressuurmatig aan de gang willen zonder wagen erachter.
    Is je paard nog niet aan verzameling toe, dan ga ik je helpen met een plan om je paard sterk genoeg te maken. Dan kan je een les werk a/d hand of een longeerles met enkele of dubbele longe volgen, net wat je wil en wat voor jouw paard goed is.

    Je kunt je opgeven bij Kim Snels https://www.facebook.com/kim.snels.71 (of als je geen Facebook hebt mij een pb sturen)

    6U1A3078.jpg
    f4_4_orig.jpg
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  2. #2
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Clinic Werk a/d lange teugel in Balen (BE)

    Het is nu niet haalbaar voor me, anders had ik graag meegedaan.

  3. #3
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Clinic Werk a/d lange teugel in Balen (BE)

    Oh jammer! Maar ik kom vast nog weleens terug naar België
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  4. #4
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Clinic Werk a/d lange teugel in Balen (BE)

    Zou heel erg fijn zijn!
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •