Workshop Healing voor Thuis.

Zou jij willen leren gebruik te maken van de helende energie die uit je handen stroomt? Wil jij de helende energie die altijd in je aanwezig is en die je zomaar kan gebruiken leren ontdekken? Zodat je je kind, je moeder, je hond of je partner kan helpen bij kleine ongemakken? Dat kan!

Op 23 september organiseer ik een Workshop Healing voor Thuis! In deze 3 uur durende workshop leer ik je de basisprincipes van healing voor het dagelijks leven.
We beginnen met een uur theorie en daarna gaan we lekker met zijn allen aan de slag. In groepjes van 2 oefenen we op elkaar. Ik doe het voor, jullie doen het na. Je hoeft geen natuurtalent te zijn of een 4-jarige opleiding te volgen om gebruik te maken van een energie die van nature in je aanwezig is.
In deze workshop leer je de basisprincipes voor healing in het dagelijks leven. Aan het eind van deze ochtend voel je je geïnspireerd, ontspannener en realiseer je je dat je veel meer kunt dan je dacht.

Het tarief voor deze workshop is slechts 25 euro! Gewoon omdat het kan! Omdat ik er zin in heb! Omdat ik het leuk vind JOU te helpen je eigen kwaliteiten te ontdekken!

Opgeven kan via deze link:
https://www.innerfit.nl/agenda/works...ng-voor-thuis/