Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: 3 elementen van complete training - 10 manieren van belonen - 5 tips voor opstappen

  1. #1
    Actief Forumlid Ivo's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Locatie
    ZO Friesland
    Berichten
    109
    Dagboek Berichten
    9

    3 elementen van complete training - 10 manieren van belonen - 5 tips voor opstappen

    Gratis ebook voor iedereen

    In het eerste hoofdstuk laat ik je kennis maken met één van de belangrijkste uitgangspunten van succesvolle samenwerking met je paard: het hele paard trainen. Want we willen niet alleen een fysiek sterk en gezond paard maar ook een paard dat ons goed begrijpt en dat moedig nieuwgierig blij en vol zelfvertrouwen is.

    Het tweede hoofdstuk gaat over een heel alledaags moment: opstijgen. Niets bijzonders, zou je denken, maar in de praktijk blijkt het moment van opstappen voor veel ruiters en vooral voor veel paarden voor ongemak of stress te zorgen. Staat je paard niet stil bij opstijgen? Of moet hij vastgehouden worden? Dan kun je in mijn ebook ontdekken wat je kunt doen om het enorm veel makkelijker te maken.

    In het derde hoofdstuk laat ik je 10 ideeën zien waar je paard heel blij en gemotiveerd van wordt. Een blij en gemotiveerd paard leert sneller, presteert beter en geeft jou meer voldoening van elke rit.

    Vraag 'm hier aan en je ontvangt 'm direct in je inbox:
    http://tinyurl.com/lies-tips
    weggever cover.jpg
    Paard & Sport? Naturally!

    www.sporthorsemanshipunited.nl
    Coach Dressage Naturally

  2. #2
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: 3 elementen van complete training - 10 manieren van belonen - 5 tips voor opstapp

    Gaat het eerste hoofdstuk ook vooral over trainen op de grond?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •