Kijk ik in mn mailbox: wow, 15 nieuwe bestellingen!
He, jammer, allemaal testers...![]()
Kijk ik in mn mailbox: wow, 15 nieuwe bestellingen!
He, jammer, allemaal testers...![]()
Het invoeren ging goed, weliswaar allemaal fake, maar het werkt. Screen zijn verbeterd !
Gerard
Mijn levensmotto: "Today is the Future of Yesterday and the Past of Tomorrow, so why didn't we live in the Present Time, Here and Now?" (Eén van mijn stellingen in mijn afstudeerscriptie)
Hoi Evelien,
Ziet er goed uit hoor. Alle voorgaande fouten zijn eruit gehaald.
xxx
Stefanie
Mvg Stefanie
Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.
Vanaf nu worden alle bestellingen serieus genomen, dus gelieve niet meer te testen!
Ik heb alle namen in mn hoed gegooid en zal er zo een winnaar uit trekken.
Alle namen in de grote hoed:
En de winnaar is....
Graag even een pb naar mij met je volledige adres![]()
Eveline, geen test, maar bij de kleuren van de BBP klopt deze zin niet: De volgende kleuren zijn worden geproduceerd:
Oeps, beetje onduidelijke foto, maar het is dus Sarleen!
Gefeliciflapstaart Sarleen, kies maar een gaaf kleurtje uit hahaha, en show it to us![]()
![]()
www.crystal-carving.com
Is dit nu een test of voor echt? Want mijn bestelling was een echte.
Wanneer heb je besteld? Ik heb vanaf mijn laatste bericht (vandaag 13.30u) pas 1 officiele bestelling ontvangen en die was niet uit Belgie.
Dus als je echt wil bestellen, kan dat nu wel.
Ik kreeg een bevestiging via de mail, betekent dat dat ik écht besteld heb? Dat was namelijk niet mijn bedoeling![]()
haha, als je VOOR 13.30u een bevestiging kreeg, dan is het geen officiele bestelling hoor. Maar anders krijg je van mij gewoon een mailtje terug en kun je gewoon annuleren![]()
Oh oke! Ik had de dag wanneer het bestelformulier voor het eerst online stond besteld. Kan ik nu nog het touwhalster winnen?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Ik heb al een winnaar getrokken, en daarbij iedereen die het formulier getest heeft, in de hoed gegooid, jou dus ook. Maar helaas voor jou, heeft Sarleen gewonnen.
Bladwijzers