Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 84

Topic: Angola heeft Lyme

  1. #46
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Angola heeft Lyme

    Panacur helpt in ieder geval niet tegen ingekapselde wormen, dus dat is gewoon niet correct. Ik zou een moxidectine spuit geven.

    En haar uitmeten voor lyme... Het is maar in hoeverre je gelooft, maar waarschijnlijk ga je een hoop betalen voor middelen waarvan je net zoveel kans heb dat ze gaan werken als wanneer je dingen zelf laat genezen.

  2. #47
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Angola heeft Lyme

    Lyme geneest niet vanzelf.

  3. #48
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Angola heeft Lyme

    Wat niet wil zeggen dat de middelen wél helpen.. ..Verdwijnen bepaalde klachten bij lyme vaak niet, waarna ze 'ingewisseld' worden door andere?
    Ik ben ook wat sceptisch zoals je weet wb doormeten met lecher, ook na de cursus. Off topic hier, maar ik ben begonnen met te trachten meten van verschillende dingen (organen zoals longen/dikke darm, nog een paar dingen ) bij lisa zonder er iets van te vinden. Schrijf gewoon op wat ik krijg aan slagen, probeer tijdens het doen niets te denken, mijzelf helemaal ut te schakelen. Intentie is dit een tijd(je) te doen, en later eens te kijken wat ik daarmee kan..kijken wat er gebeurt tijdens het meten etc..

  4. #49
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Ze heeft een half jaar geleden alle worm behandelingen gehad, ook moxidectine. Dus als er ingekapselde wormen zouden zijn, zijn die ook aangepakt..
    De lokale dierenarts belde gisteren terug nadat ik zaterdag gemaild had en maandag en woensfag gebeld. Ze was steeds op urgence afspraken.
    Enige wat ze nu nog wist toe te voegen was darmonderzoek in een kliniek bij Toulouse.. en misschien gezonde poep van een ander paard inbrengen.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  5. #50
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Angola heeft Lyme

    Nee natuurlijk weet je niet of de middelen van Erik Laarakker aan gaan slaan. Maar je weet wel dat je niet eeuwig antibiotica kunt geven, én dat het paard zich nu niet goed voelt. Waarom dan geen natuurlijke middelen gebruiken, die in elk geval ook geen schade zullen aanrichten?

    Uhm een half jaar geleden behandeld tegen wormen met moxidectine... Dan kunnen er in het afgelopen half jaar toch wel weer nieuwe infecties/ingekapselde wormen opgetreden zijn? Verder zeg ik hier niks over want ik weet te weinig van welk middel je bij welke infecties zou moeten inschakelen... maar daar is vast niet zo moeilijk achter te komen.

  6. #51
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Ik bedoelde daarmee te zeggen dat als de diarree zou zijn gekomen door ingekapselde wormen, ze daarvoor behandeld is. Blijkbaar had ze ze niet of als ze ze wel had, was dat niet de oorzaak van de diarree. Want dat werd niet minder na de ontwormingen.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  7. #52
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Angola heeft Lyme

    Maar dan snap ik je nog steeds niet Dorine, als Angola een half jaar geleden een kuur heeft gehad die tegen ingekapselde wormen zou moeten werken, dan kan het toch nog steeds wel zijn dat er DAARNA nog wormen zichzelf hebben ingekapseld...?
    En als het klopt wat Feliz zegt, dat panacur daar niet tegen werkt, zou ze ze toch nog steeds kunnen hebben...?

    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik van wormen maar beperkt verstand heb (mijn paarden hebben ze amper... en ik hoef dus ook bijna niet te ontwormen... en dus heb ik me er nooit heel erg uitgebreid in verdiept)... maar ik snap dit dus niet...?

    Of... wacht even... (*lichtje gaat aan*) bedoel je dat ze die diarree al langer dan een half jaar heeft, en dat ze een half jaar geleden in elk geval wél een goede kuur gehad heeft, en dat dat geen verschil had gemaakt voor de diarree?

  8. #53
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Dat laatste inderdaad.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  9. #54
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Ships, belletje gemist vandaag van Laarakker. Ze hebben de flats ontvangen en ik kan morgenochtend bellen voor behandelplan.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  10. #55
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Angola heeft Lyme

    Fijn dat de waardevolle postzending goed is aangekomen.
    Ik ben benieuwd naar het behandelplan.

  11. #56
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Angola heeft Lyme

    Ik ook (stippeltje stippeltje , anders te weinig tekst.-) !

  12. #57
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Nou ja, goed is aan gekomen.. Blijkbaar waren de zakjes toch nog gaan lekken, het was dus een zooitje in de envelop..
    Hij werd niet vrolijk van de metingen. Lyme is nog niet weg, milt, lever, nieren, darmen, alles heeft lage energie.
    Ik krijg een doos vol medicijnen opgestuurd.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  13. #58
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: Angola heeft Lyme

    Oh gedver!
    Nou dat klinkt dan nog niet zo fijn, maar het komt wel overeen met je ervaring hè, dat het nog niet zo lekker gaat...
    Ik ben benieuwd welke medicatie je krijgt.
    Had Eric wel goede hoop op verbetering?

  14. #59
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Angola heeft Lyme

    Heeft hij nog iets van getalsverhoudingen aan je doorgegeven? De negatieve / positieve energieverhouding vd verschillende organen of is hij er niet zo gedetailleerd op in gegaan? ik ben daar wel benieuwd naar (heb de lecherantenne cursus gedaan, vandaar).
    Bovenal hoop ik dat het Angola gaat helpen..

  15. #60
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.125
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Angola heeft Lyme

    Nee, hij heeft het niet gedetailleerd over waardes gehad. Er zit een schimmel in de darmen door de antibiotica?
    Er is disbacteriose. Nieren, lever, blaas en milt hebben zwakke energie. Omdat het zoveel is, wil hij een product tegen tekengerelateerde ziektes inzetten. Dan iets om de beschermlaag van de schimmels aan te pakken, cleartestin en probiotica en nog iets wat ik door de telefoon met tegelijkertijd proberen mee te schrijven niet helemaal goed verstaan heb.
    We gaan het zien als de post komt..
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •