Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Kan ik curiosity gewoon in de wie doen?

Actief Forumlid Vita's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Kan ik curiosity gewoon in de wie doen?

IK ben druk aan het lezen en kijken in mijn level 1 pakket. Maar nu ga ik beginnen met het onderdeel curiosity. Kan ik dit gewoon in de wei doen tussen de andere paarden. mijn paard staat als laatste geplaatst dus als er andere paarden bij mij komen durft zij niet te komen. Maar als ik haar eruit haal dan moet ze toch eerst weer wat doen...

Wat adviseren jullie mij?

Re: Kan ik curiosity gewoon in de wie doen?

Ja hoor, dat is juist heel leuk om in de wei te doen.
    Zetel jezelf ergens neer op een lekker plekje in het zonnetje en wacht af...
    Als het land geen hectares groot is, en je paard aan de andere kant staat van die hectares, heeft ze zo door dat er een mens in de wei is. Misschien komt ze niet meteen naar je toe, maar let maar eens op het graasgedrag, ze zal zich hoogstwaarschijnlijk in steeds kleinere cirkels om je heen bewegen, en nèt doen of ze niet geïnteresseerd is, maar ze is het wel.
    Het kan ook zijn dat ze bij je komt staan, maar dat is niet het uiteindelijke doel van het spel hoor.
    Dat ze langzaamaan bij je in de buurt komt grazen, en met een half oog naar je spiekt, dÃ*t is de interesse, en dÃ*t is genoeg..

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Als andere paarden naar je toe dringen en jou paard niet erbij laten, wordt het wel lastig hoor. Het maakt toch niet uit dat je haar eerst het land uit moeten halen? Ik neem aan dat je dat wel vaker doet? Ik zou het dan liever in een bak doen of in een paddock
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Actief Forumlid Mister T's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Ikzelf zou het wel gewoon proberen om in de wei te doen... misschien dat de andere paarden eerst komen maar die zullen misschien vrij snel weg zijn als ze zien dat er niets spannends gebeurt. Dan krijgt jouw paardje vanzelf weer een kans.
    "We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."

Albert Einstein

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

In een rgote groep paarden zou ik er ook enit tussen gaan zitten nee, dan kan je inderdaad beter je paard even apart nemen.

Actief Forumlid Vita's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Euh was groot succes had op een gegeven moment 4 paarden om me heen staan en ze waren wel heel erg nieuwsgierig. Maarre alles is goed gegaan en mijn paard hed zeker interesse voor mij heeft zeker twintig minuten heel dicht bij mij in de buurt gestaan en is uiteindelijk weer gaan eten. Er was zelfs een paard dat 30 minuten lang bij mij heeft gestaan en dat was niet eens mij iegne paard.

Dus Curiosity ronde geslaagd wat mij betreft.

Hihih, leuk om te horen Vita

Bladwijzers

Forum Rechten