Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: 2 daagse clinic met 5* Parelli instructeur Michael Wanzenried, in de achterhoek

  1. #1
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    2 daagse clinic met 5* Parelli instructeur Michael Wanzenried, in de achterhoek



    Na mijn geweldige stage bij Michael in Zwitserland ben ik heel trots en enthousiast jullie voor deze unieke kans te mogen uitnodigen!


    Wanneer: maandag 6 en dinsdag 7 november 2017 (9:00 - 17:00).

    Waar: Achterhoek (omgeving Zeddam), rijhal Aalten

    Wat: 2 daagse clinic, waarin jezelf mag bepalen waar je aan wilt werken; grondwerk, rijden, dressuur etc etc. Je hoeft niet een bepaald niveau of leeftijd te hebben. Ik kwam ook als beginner bij Michael .

    Je krijgt 2 x per dag in een klein groepje (max 4 pers.) 1,5 uur les.
    Dat zijn dus 6 les uren van deze master-instructeur.
    Daarnaast zie je ook de andere 6 lesuren van het andere groepje, waarvan je ook onwijs veel leert.
    In totaal dus 12 super interessante en leerzame lesuren en in de lunch kan je natuurlijk al jouw vragen stellen aan Michael.

    Kosten: 425,- euro voor de 2 dagen inclusief lunch, koffie, thee en versnaperingen.
    Een investering in jezelf en jouw paard waar je onwijs veel aan hebt,
    dat beloof ik je!

    Ivm de kosten van Michael en de rijhal, moeten er minimaal 6 deelnemers zijn.
    Maximale aantal is 8 deelnemers, bij 8 deelnemers kan ik iedereen 60,- euro korting aanbieden!!

    Meedoen zonder paard is ook heel erg leerzaam en leuk en kost 45,- euro per dag. (theoriedeelnemer)

    Maar dan moet ik wel 6 praktijk deelnemers hebben, anders gaat de clinic helaas niet door.
    Overnachting voor jou en jouw paard hier in de buurt kan geregeld worden.

    Info over Michael: www.wanzenried.com

    Aanmelden via pb, email of whatsapp.
    Na aanmelding krijg je de factuur toestuurd en na volledige betaling is jouw deelname (praktijk en theorie) zeker.

  2. #2
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: 2 daagse clinic met 5* Parelli instructeur Michael Wanzenried, in de achterhoek

    Ik kom graag een dag kijken. Meedoen zit er helaas niet in.

  3. #3
    Actief Forumlid Bob11180's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2013
    Locatie
    Didam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    113

    Re: 2 daagse clinic met 5* Parelli instructeur Michael Wanzenried, in de achterhoek

    Hoi,

    A.s. maandag en dinsdag is het zover,

    Dan komt 5* Parelli instructeur Michael Wanzenried een 2 daagse clinic geven in Aalten (Gld)

    Er is nog 1 praktijkplaats beschikbaar, voor de last minute prijs van 360,- e !!

    Je kan ook meedoen als theoriedeelnemer. 45,- e per dag.

    Stuur een pb of email bob11180@gmail.com voor meer info of om aan te melden.

    Groetjes Bob

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •