Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Emailadres Marijn (geeft demo's Pat Parelli)

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Emailadres Marijn (geeft demo's Pat Parelli)

Hallo,

Weet iemand het emailadres van Marijn???
    Marijn geeft demonstraties in het systeem van Pat Parelli en hij heeft ook een demo op Paard Ahoy gegeven.
    Ik ga namelijk met nog 4 andere klasgenoten een informatiedag organiseren (met dressuur, springen, mennen, western en Natural Horsemanship) en nou zou ik het erg leuk vinden als hij op die dag een demo wil geven.
    Vandaar dat ik dus om zijn emailadres vraag.
    Vanwege zijn privacy zou ik het graag via email willen ontvangen.
    Anders kan iedereen hier zijn emailadres lezen en ik weet niet of hij daar wel zo blij mee is.
    Wie o wie kan me helpen.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Beitsche, het lijkt me beter als je contact op neemt met Eddy. Hij is de enige in Nl die officieel een PNH demo mag geven. Kijk maar eens op http://www.parelli.nl

Aangemeld
    Sep 2004

Ja, dat zou ook kunnen

Hoi,

Ik zou Eddy kunnen vragen en misschien wil en kan hij ook wel.
    Maar ten eerste moet hij dan helemaal naar Friesland komen en ik denk dat hij het erg druk heeft.
    En ten tweede denk ik dat hij er te veel geld voor vraagt.
    We moeten dit organiseren voor school en dus moet en natuurlijk zo weinig mogelijk kosten.
    En omdat Marijn in Friesland woont kan hij er makkelijker komen en heeft hij daarddor ook minder kosten.
    Dus vandaar dat ik Marijn wou vragen.

Ik heb vernomen dat Marijn in Italie zit bij een Parelli instructeur. Dus ik denk niet dat het zal gaan. Volgens mij contacteer je best Eddy Modde, zo weet je ook direct wat hij ervoor vraagt (volgens mij niet veel)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Eddy heeft aangegeven dat hij graag demo's komt geven op evenementen enzo, dus als er maar genoeg publiek is zal hij vast wel komen.
    Nadeel is dat hij voor een normale demo altijd 5 euro entreegeld vraagt, denk niet je dat van je medeleerlingen krijgt
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Sep 2004

Re: Emailadres Marijn (geeft demo's Pat Parelli)

Ik heb het emailadres al.
    Hij zit idd in Italiƫ(dat wist ik ook al) maar het is nog niet zeker wanneer hij terug komt. En misschien kan hij dan alsnog komen.
    Eddy kon op onze eerste datum niet(in December) en onze tweede datum zit in Januari en dan is Eddy in Amerika.
    Maar we weten nog steeds niet zeker of deze datum wel kan, dus dat is nog even afwachten.
    Maar jullie horen nog wel wanneer het wel gaat plaatsvinden en wat er op het programma staat.

Gr

Bladwijzers

Forum Rechten