Gisterenavond voor de 2e grondwerk gedaan met Kabriche.
Friendly ging goed, kon nu al met stick + string over het hoofd heen zwaaien, iets wat gisteren (1e dus) niet lukte.
Game 2 ging echt super, ze reageerde zelfs op fase 2!!!!!![]()
Kabriche is hier echt goed in joh!(mischien juig ik wel te vroeg).
Omdat dit eigenlijk (naar mijn idee) goed ging dacht ik te beginnen met game 3, ik met de CS op de grond tappen en mijn 'swiegenmutter' look opzetten. En ze snapte er echt niets van! Ze bleef heel braaf staan kijken naar mij, maar toen begon ik te twijfelen over hoe de oefening ook alweer moest dus ben maar gestopt om verdere verwarring te voorkomen. Het was gisterenavond donker en had de baklamp wel aan maar die is niet superfel, dus ik dacht mischien ziet Kabriche mijn swiegenmutter look niet, maar toen dacht ik het is een houding en volgens mij zien paarden beter in het donker dan wij?? Iemand???
Toen de yoyo, dat was helemaal bizar! Eerst mijn vinger (fase 1), toen fase 2, 3 en vervolgens 4, kreeg gewoon geen reactie! Na een tijdje zette ze stapje vooruit, ik ben toen gestopt en friendly gedaan. Maarja nu doet ze dus stapje vooruit ipv achteruit![]()
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???
Ik merk dat nu ik een paar games heb gedaan, het ook toepas in 'gewone dagelijkse dingen' het porcupine vooral!! Erg grappig!!
Bladwijzers