Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 66

Topic: Enten tegen influenza

  1. #46
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: Enten tegen influenza

    Heerlijke mensen zijn jullie, met het hart op de tong!

  2. #47
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Enten tegen influenza

    Dat kán hier gelukkig Thekla, "agree to disagree", daarom kom ik ook alleen nog maar op dit forum en niet meer ergens anders, waar mensen gelijk kwaad op elkaar worden bij het niet eens zijn.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #48
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Enten tegen influenza

    Ans ik deel jou mening over het enten hoor.
    Pony's hebben er geen last van. Bij samenscholing van paarden is het ook fijner.
    En ja als mijn pony's er last van zouden hebben had ik denk meer gekeken naar alternatief. Maar nu is het wel 'makkelijk' gewoon mee te doen met de massa.
    Zelf kies ik ook eerst regulier voor ik alternatief zou kiezen.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  4. #49
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Enten tegen influenza

    ... overigens... als je toch wilt of moet enten, en je maakt je zorgen om de gevolgen ervan, is het ook mogelijk om de enting homeopathisch te ontstoren. Een goede homeopaat kan je daarin begeleiden.

    En verder ben ik het helemaal met Ans eens: het is fijn dat we het op dit forum gewoon met elkaar oneens kunnen zijn en dat we toch gewoon met elkaar blijven omgaan. Dat maakt het NH-forum ook zo'n fijn forum.

  5. #50
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Enten tegen influenza

    Dat heb ik weleens gehoord, van dat ontstoren, maar ik heb werkelijk géén idee wat dat inhoudt. Weet jij dat Marja?
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  6. #51
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Enten tegen influenza

    Ik heb even gezocht naar een duidelijke uitleg en ik vond het volgende over het ontstoren van vaccinaties bij mensen (bij dieren is het hetzelfde):

    "-Preventieve behandeling. Voor en na de vaccinatie krijgt het kind het vaccin op een homeopathische manier, dwz verdund en gepotentieerd. Hierdoor is de shock voor het lichaam niet zo groot en het beschermt beter tegen de bijgevoegde stoffen. Het vaccin werkt dus gewoon, maar de bijwerkingen worden geminimaliseerd.
    -Ontstoren van de vaccinatie(s). Als achteraf blijkt dat een kind na een vaccinatie klachten heeft overgehouden (lichamelijk of geestelijk), kan het homeopathische 'vaccin' worden gegeven om de vaccinatie te 'ontstoren'. Daardoor gaat het kind door eventuele klachten heen en worden achtergebleven verstoringen afgevoerd en opgelost."

    Bron: http://www.homeopathie-totaal.nl/Pet...ccinaties.html

  7. #52
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Enten tegen influenza

    Het klinkt wel een beetje vaag . Ik zal ook eens zoeken, want ook door dit stukje kan ik me er geen voorstelling van maken.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  8. #53
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Enten tegen influenza

    Oh, ik vond het eigenlijk best duidelijk, LOL!

    Als je iets vindt dat je duidelijker vindt, plaats je het hier dan?

  9. #54
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: Enten tegen influenza

    Ik heb dat ook laten doen bij mijn paard. Een nosode heet dat. Je kan dat dan voor en na de enting geven. En bij een holistische dierenarts kun je het ook al bij de enting erin krijgen. Ik vind het wel fijn want het maakt de enting minder belastend voor het lichaam. Ik kan het helaas niet echt uitleggen wat de nosode precies inhoudt.

  10. #55
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: Enten tegen influenza

    Nu lees ik op die webpagina Marja, dat er kwik (Thimerosal) in vaccins zit, dat verbaasde me, dat is volgens mij achterhaald. Ik zocht het op (alleen dat stukje hoor, de rest niet gechecked); de website van het RIVM zegt, als ik het goed lees, dat dat er inderdaad niet meer in zit sinds 2001. Tja...

  11. #56
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re: Enten tegen influenza

    Ja maar dat betekent wel Thekla, dat in de vaccinaties die jij en ik gehad hebben, het nog wel zat. En dat schijn je dus alsnog te kunnen ontstoren met homeopathie...

    Overigens zit er nu een ander conserveringsmiddel in, dat ook neurotoxisch is... Zeker mensen die van nature problemen hebben met hun ontgiftingscapaciteit, kunnen hier last van krijgen.

    En voor zover ik weet, wordt thimerosal wel nog steeds in de entstof voor influenza voor paarden gebruikt, maar pin me hier niet op vast (sorry nu geen puf om het uit te gaan zoeken).

  12. #57
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.878

    Re: Enten tegen influenza

    Dat is waar wat je zegt (dat onze generatie wel die kwik heeft toegediend heeft gekregen). Ik noemde het omdat ik als ik zoiets lees, en betwijfel of het klopt, dan ook twijfel aan het waarheidsgehalte van de rest van de website. Maar daar is wat diepgravender onderzoek voor nodig ...doe ik ook niet..

  13. #58
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Enten tegen influenza

    Daar sluit ik me wel bij aan Thekla. Als er zulke "alternative facts" (prachtig woord ) op een site gebruikt worden, kan ik de rest ook niet meer serieus nemen. Ik heb elders wel gevonden waar het ontstoren precies uit bestaat - potenties en hoeveelheden - maar nog niet wat het nu precies dóet. Waar zitten de verstoringen in mijn lijf, waar bestaan ze uit en hoe kunnen de ontstoringsmiddelen dit verhelpen, dat zoek ik nog. Vanavond thuis maar even verder zoeken .
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  14. #59
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Enten tegen influenza

    Wat je in ieder geval kunt doen is 2 weken ontgiften om de lever te ontlasten, die moet de gifstoffen verwerken, en dan bedoel ik vooral de stoffen die idd als "drager "worden gebruikt.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  15. #60
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Enten tegen influenza

    En wat als het nu gifstoffen zijn (welke zijn dat verder?) die in vet worden opgeslagen? Die vind je niet meer in je lever , maar zitten "ergens" in je lijf. En ik neem aan dat dat bij paarden hetzelfde werkt.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •