Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 66 van de 66

Topic: Enten tegen influenza

  1. #61
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Enten tegen influenza

    Ik ga er eigenlijk vanuit dat wanneer je direct ontgift de stoffen niet zozeer in het vet worden opgeslagen , maar misschien zie ik dat verkeerd ,volgens mij komen die stoffen vrij als je een paard op dieet zet, dan word het vet verbrand en komt het weer in het systeem en word het via de gewone manier afgebroken dus oa door de lever (ook via nieren, huid en longen). Daarom moet je ook altijd zo oppassen met paarden die hoefbevangen zijn dat je ze niet rigoureus op dieet zet dan komen de afvalstoffen opgeslagen in vetweefsel ineens vrij en verergert het beeld.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #62
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Enten tegen influenza

    Wat doe/gebruik jij om Whoopie te ontgiften?

  3. #63
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Enten tegen influenza

    Beetje afhankelijk waarom ik ontgift, als je wilt ontgiften na enting dan kun je Sylvia even bellen en vragen wat ze daarvoor adviseert, geeft ze wel advies. Ze heeft mij toen wel verteld waarom je het een wel en het ander niet moet doen in zo'n situatie maar ik weet het niet meer (slecht geheugen).

    In andere situaties gebruik ik vaak drainagecompositum van de groene os.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  4. #64
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Enten tegen influenza

    Hihi.. niet de enige bij wie het geheugen je wel 's in de steek laat..dank voor je info.

  5. #65
    Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Leeftijd
    41
    Berichten
    459

    Re: Enten tegen influenza

    Ik laat enkel nog Tetanus enten. Katten en paarden worden verder nergens meer voor gevaccineerd. Ik heb ze in de achtertuin en kom zeker wel op plekken maar niet vergelijkbaar met wedstrijdruiters. Door wat dieper in een aantal artikelen te duiken en vooral doordat ik merk dat hoe mee je doorvraagt bij een DA, hoe minder concreet de antwoorden worden omtrent dit onderwerp, heb ik er het vertrouwen niet in dat ik iets goeds doe. En al helemaal niet elk jaar, je kan mij niet wijs maken dat het dan is 'uitgewerkt'. Tetanus zal ik in de toekomst laten titeren en als ik met Naoma leuke dingen wil doen (TREC, behandigheid e.d.) dan kies ik de evenementen uit waar het niet verplicht is om gevaccineerd te zijn. Het voelt voor mij niet meer goed om ze te laten enten.
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

  6. #66
    Forum Meubilair tschat's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Varik
    Berichten
    2.874

    Re: Enten tegen influenza

    Ik kan me je overweging voorstellen. Kan je de artikelen waarop je je beslissing hebt genomen nog vinden/noemen?

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •