Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: Ecole de Légèreté/Philippe Karl dressuurclinic

  1. #1
    Actief Forumlid marjans's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    limburg
    Berichten
    201

    Talking Ecole de Légèreté/Philippe Karl dressuurclinic

    Hallo allemaal!

    De nieuwe ecole de Légèreté clinic met master teacher Sabine Mosen staat weer gepland en wel op 27 & 28 mei 2017 te manege het Keelven (te Someren, nabij Eindhoven).

    Tijdens dit weekend krijgen 8 combinaties (eigen paard) les in de filosofie van de Fransman Philippe Karl, ex Cadre Noir berijder. Toeschouwers zijn van harte welkom.

    Zijn jullie, je paard en jij, de veel geziene dressuurmatige training ook zat? Verlang je naar een samenwerking met je paard gebaseerd op respect voor elkaar, begrip, vertrouwen, ontspanning, maar wil je óók het beste én hoogste uit jezelf en je paard halen? Dan is de ecole de Légèreté geschikt voor je.

    Deze trainingsfilosofie gaat niet uit van "het dressuurpaard" maar is er voor élk paard, ongeacht zijn ras, stokmaat en gangwerk. Leer volgens een begrijpelijk en logisch trainingsplan te trainen en werk samen aan het soepel en sterker maken van je paard. Sperriemen, martingalen, slofteugels e.d. zijn verboden, je leert hoe je je paard zónder deze "hulp"middelen kunt trainen zodat je deze dingen ook nooit meer nodig hebt.
    Ambitieuze ruiters zijn ook zeer welkom aangezien de edL je de ruimte geeft om tot het hoogste niveau door te groeien. Dus geen "jij hebt maar een tinker, die kan dat toch allemaal niet" (bijvoorbeeld) maar een houding dat met de juiste training élk paard en ruiter uiteindelijk tot een piaffe kunnen komen mits de ambitie daarnaar aanwezig is. De dressuur is er immers voor het paard en niet het paard voor de dressuur!

    Ik nodig je uit om kennis te maken met een filosofie die wereldwijd bekend is en beoefend wordt, en waarover talrijke dvd's te koop zijn waarop Philippe Karl zijn filosofie in woord en beeld uitlegt. Daarnaast zijn er verschillende boeken van zijn hand verschenen waarvan "twisted thruths of modern dressage" de bekendste is.
    Ervaar deze paardvriendelijke filosofie op 27 & 28 mei als praktijk deelnemer of als toeschouwer. Vragen stellen staat vrij en op zaterdag wordt de edL verder toegelicht tijdens de theorieles.
    Kijk voor meer informatie en aanmelding op http://marjanstevens-legerete.nl/clinic-sabine-mosen/.

    Met groetjes en tot ziens,
    Marjan Stevens




    **Heb je nu interesse in de edL maar kun je deze data niet? Geen probleem! Ik word in Duitsland opgeleid als edL instructrice. Heb je behoefte aan meer informatie, wil je lessen meekijken, mijn eigen trainingen bijwonen of zelf les nemen? Kijk dan op mijn website voor de mogelijkheden, ik geef les in binnen-en buitenland. www.marjanstevens-legerete.nl**


    flyer clinic Sabine Mosen mei 2017.jpg
    leven is meervoud van lef

  2. #2
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Ecole de Légèreté/Philippe Karl dressuurclinic

    Eindelijk kan ik eens. Aangemeld als toeschouwer

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •