Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 76 tot 87 van de 87

Topic: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

  1. #76
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Oh leuk dames!
    Kijken of we daar een stukje van kunnen meepikken

  2. #77

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Zo, kaartje gekocht, ik ben er ook!
    Leuk om iedereen weer eens te zien en bij te kletsen!
    Altijd plezier met mijn lieve Lazir!

  3. #78
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Jaaaa, tot zaterdag allemaal
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  4. #79
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Nog een leuk nieuwtje:
    Onze geluidsman test deze Equiday een geluidssysteem waarbij je het geluid van de demo kunt ontvangen via je smartphone. Je kunt zo dus met oordopjes de demo extra goed volgen!
    Iedere bezoeker mag hier gratis gebruik van maken en moet hiervoor een app downloaden die we via de nieuwsbrief nog zullen doorsturen.
    Neem dus oordopjes mee (we hebben er een aantal te koop bij de kassa) en evt een extra batterij.
    Het geluid is alleen in de Willem Alexanderhal op deze manier te ontvangen. Als de test geslaagd is, zullen we de volgende editie in alle hallen deze service gaan bieden.

  5. #80

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Fijn dat jullie ook altijd goed weer regelen!
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  6. #81

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Is er nog iemand die vanuit Arnhem wil carpoolen? Ik kan iemand oppikken bij station Arnhem of op weg richting Ermelo, (maar 1 zitplek) of bij anderen aansluiten die ook de hele dag willen gaan. Stuur maar een pb-tje als je denkt dat het uit komt!

  7. #82

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Fijn dat jullie ook altijd goed weer regelen!
    Komt altijd weer goed!
    Ik maakte me ongerust over het weer, een week geleden stond er nog aardig wat regen voorspeld en maar 10 graden, maar volgens San zou het allemaal goed komen (en zo niet, dan toch). En ziedaar: zon op zaterdag

  8. #83
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Het was super georganiseerd! Een duidelijke verbetering als deelnemer en bezoeker! Super dag gehad!

  9. #84
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Oh echt? voor mijn gevoel verliep deze EquiDay juist veel rommeliger dan anders... Maar dat zal dan wel vooral achter de schermen zijn geweest
    Mijn gevoel is een beetje dubbel... Het begint bijna "gewoon" te worden en ik miste de andrenaline-kick van "YES het is ons weer gelukt!" Dat was een vreemde gewaarwording.

    Gisteren heb ik bewust een rustdag ingebouwd en geen mail of facebook gelezen. Vandaag komen de reacties van enquetes binnen en vond ik ook het e.e.a. op facebook over Equiday. Er blijft ruimte voor verbetering. Het is gewoon best lastig om als chaoot als ik zoiets een beetje fatsoenlijk te organiseren...
    Er is heel veel om over na te denken, en dat ga ik morgen eens uitgebreid met Evi bespreken. Veel meer kan ik er nu even niet over kwijt...

  10. #85
    Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.398

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Ik vond het ook weer leuk! Goed opgezet, lekker eten en lekkere koffie, mooie demo's en een hoop gezellige mensen.
    note to self: change the mind, the body will follow.

  11. #86
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Ik vond het een fijne Equiday. Had het idee dat er minder 'niet interessante' dingen waren. Maar heb ook wel bewust alleen gekeken wat mij interessant leek.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  12. #87

    Re: Wie komt er naar EquiDay, 8 april 2017? Forumtickets nog 1 week verkrijgbaar!

    Haha ja hier hetzelfde Dyonne, ik ben gewoon "recht op mijn doel af" alleen naar dingen gaan kijken waar ik echt blij en geïnspireerd door werd en de rest links laten liggen, vond dat er veel mooie voorbeelden van partnership waren Ook veel succesvolle (en soms minder succesvolle) strategiën bij stress gezien weer, al werden die lang niet altijd benoemd door de demogever, ik kon er toch weer wat van leren Daardoor, en door gezellige mensen, weer een leuke dag gehad!

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •