Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: HELP!! game 3 en 4

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

HELP!! game 3 en 4

Gisterenavond voor de 2e grondwerk gedaan met Kabriche.

Friendly ging goed, kon nu al met stick + string over het hoofd heen zwaaien, iets wat gisteren (1e dus) niet lukte.

Game 2 ging echt super, ze reageerde zelfs op fase 2!!!!!
    Kabriche is hier echt goed in joh! (mischien juig ik wel te vroeg).

Omdat dit eigenlijk (naar mijn idee) goed ging dacht ik te beginnen met game 3, ik met de CS op de grond tappen en mijn 'swiegenmutter' look opzetten. En ze snapte er echt niets van! Ze bleef heel braaf staan kijken naar mij, maar toen begon ik te twijfelen over hoe de oefening ook alweer moest dus ben maar gestopt om verdere verwarring te voorkomen. Het was gisterenavond donker en had de baklamp wel aan maar die is niet superfel, dus ik dacht mischien ziet Kabriche mijn swiegenmutter look niet, maar toen dacht ik het is een houding en volgens mij zien paarden beter in het donker dan wij?? Iemand???

Toen de yoyo, dat was helemaal bizar! Eerst mijn vinger (fase 1), toen fase 2, 3 en vervolgens 4, kreeg gewoon geen reactie! Na een tijdje zette ze stapje vooruit, ik ben toen gestopt en friendly gedaan. Maarja nu doet ze dus stapje vooruit ipv achteruit

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???

Ik merk dat nu ik een paar games heb gedaan, het ook toepas in 'gewone dagelijkse dingen' het porcupine vooral!! Erg grappig!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: HELP!! game 3 en 4

Hihi, veel voorkomend probleem bij beginners hoor
    Heb je werkelijk je fases doorgevoerd bij de driving? Ik denk dat als je een keer werkelijk haar aanraakt (fase 4) dat ze dan wel doorheeft wat jij bedoelt hoor.

En bij Yoyo: bedenk dat dit ook een DRIVING-game is, alleen dan op iets grotere afstand.
    Je lost jou 'probleem' bij de yoyo dus op door eerst de driving-game onder de knie te krijgen.

Wat leuk dat jij het nu al toepast in je dagelijkse omgang! Hoe meer je dit doet, hoe sneller je je de games eigen zult maken. En met een doel bij elke game, ziet je paard er ook meer nut in!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Doordat ik het pakket al vanaf juli in huis heb en veel gelezen + dvd gezien heb en natuurlijk heeeeel veeeel forum tips heb gezien, gebruikte ik het 'denk ik' al onbewust in mijn dagelijkse omgang.

En inderdaad is de driving game in orde maken en dan yoyo!

Bedankt voor je reactie!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik sluit me bij Eveline aan, een goede fase 4 was bij mijn paard ook genoeg om duidelijk te maken dat hij zijn kont van me vandaan moest bewegen. Bij yoyo had ik hetzelfde probleem, met mijn gehele arm heen en weer slingeren had bij King alleen maar het effect dat hij zijn hoofd omhoog deed. Ik had op de dvd's gezien dat ze met de leadrope een soort zwieper gaven, waarbij de bullsnap tegen het hoofd aan komt, niet zo vriendelijk maar wel uiterst effectief. Dat heb ik maar 1x hoeven doen bij mijn paard en nu doet hij yoyo op fase 1. Eline zei dat als je dat niet fijn vind om te doen bij je paard je als fase 4 ook je carrotsstick kan gebruiken> tappen tegen de borst.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Ik ben het met Callippo en Lon eens!
    Mijn game 3 ging eerst ook niet zo lekker tot ik had gezien hoe Eveline dat deed bij een lesje . Est bleef gewoon staan bij fase 3 en daarvan was het gevolg dat fase 4 op haar benen terecht kwam. De keer daarop koos ze eieren voor haar geld en draaide ze beter weg.
    Bij Timber heb ik dit dus ook geprobeerd en op dit moment hoef ik alleen nog maar boos te kijken en dan doet ze al wat (is sinds vrijdag een stuk verbeterd hoor Eveline) soms nog wel ondersteunen met CS maar het gaat stukken beter. Ik moet alleen niet uitkijken dat ik mijn Schweigemutter look niet gebruik als ik voor Timber sta want dan speelt Timber het spelletje "hoe kan ik voorkomen dat ze de driving game gaat spelen" de slimmert.

Yoyo ging ook niet zo lekker....met mijn eerste les kwam ik er achter dat ik al bij fase 3 begon, dus daar moest ik op oefenen. Ging dus steeds slechter en Timber liep wel achteruit maar je moet niet vragen op wat voor manier (als ze een middelvinger had gehad ). Vrijdag is dat ook wel weer redelijk opgelost want ook daar moest ik gewoon een effectievere fase 4 gebruiken. Gisteren ging ze op een wiebelende vinger de volledige 12ft rope naar achteren. En ook terugkomen is een kwestie van het touw aaien.

Dus goed je fases door, bij fase 1 beginnen en echt tot fase 4 durven gaan!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Bladwijzers

Forum Rechten