Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Is level 1 nu pathway 1 ?

  1. #1
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Is level 1 nu pathway 1 ?

    Hoi,

    Even een vraagje, want al die pakketten bij parelli ........ pppf ingewikkeld !
    Ik heb vroeger level 1 en 2 "gedaan". Maar ik begrijp dat je nu ipv de levels pathways hebt ?? Of ??
    Hoe zit het precies ?

  2. #2
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Is level 1 nu pathway 1 ?

    Ik ben niet zeker wat je bedoelt met de pathways? Volgens mij werd het altijd verwoord als The Parelli levels pathway.
    Heb je het over de 4 savvies? De dvd-pakketten zien er tegenwoordig wat anders uit.
    En dan heb je ook nog het lidmaatschap van de Savvy Club waar nog wat andere info op komt naast de levels.
    Take the time it takes, so it takes less time.

  3. #3
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Schouwen
    Berichten
    612

    Re: Is level 1 nu pathway 1 ?

    Ik weet het niet meer .... Jeetje veel te ingewikkeld al die verschillende pakketten !
    De savvy's is toch meer on line - liberty etc ? Alhoewel je daar ook weer levels in hebt natuurlijk. Jeetje nou wordt het helemaal ingewikkeld om te volgen ( voor mij )..

  4. #4
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Is level 1 nu pathway 1 ?

    De levels bestaan nog steeds hoor . Voor de eisen daarvoor, kun je het beste even kijken op www.parelli.com/auditions. Er zijn nu alleen geen pakketten meer per level, maar per savvy. Dus je koopt geen level 1 pakket meer, maar een online pakket en dat bevat dan de levels 1-4 online, hoewel je ze geloof ik ook nog een keer per level kan kopen, dus 4 aparte pakketten voor online. Het pathway is simpelweg de weg er naar toe, de weg die je volgt om steeds verder te komen.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  5. #5
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Is level 1 nu pathway 1 ?

    En is "pathway" dus het pad in bijvoorbeeld de savvy "online" van level 1 t/m 4?

    En moet je voor de auditie van level 2 de pathway van online en freestyle t/m level 2 gevolgd hebben? Denk dat ik hem snap
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •