Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

  1. #1

    Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

    Hoi! Ik heb toeschouwers kaartje voor het weekend met Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren volgend weekend (17-18 dec), maar ik heb eigenlijk geen tijd om zowel de zaterdag als de zondag de hele dag weg te zijn. Is er iemand die één van de twee dagen (welke maakt me niet zo veel uit) wil overnemen/in mijn plaats gaan? de prijs is in overleg.

    Christofer en Rebecca komen uit Zweden (http://www.horse-vision.se/en) en hij is vergevorderd AR ruiter en zij doet liberty dressage.
    Laatst gewijzigd door Stefanie; 10-12-16 om 17:45.

  2. #2
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

    Heb je iets meer info? Is er bijvoorbeeld een programma? En wat kosten de tickets normaal?

  3. #3

    Re: Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

    Hoi!

    De clinic wordt georganiseerd door Ylvie Fros. Ik heb €135 voor het hele weekend betaald. Hierbij wat info uit de infomail die ik gehad heb. Is dit zo genoeg info wat je zocht?

    theoriedeelnemer aan de weekendclinic met Christofer en Rebecca Dahlgren.
    17&18 december op Stoeterij Groenestein in Lunteren. Adres: lage veldweg in Lunteren.


    We beginnen op beide dagen om stipt 9 uur met de theorie, zorg dus dat je op tijd aanwezig bent (koffie/thee staat vanaf 8.30 uur klaar). Op beide dagen verzorgen we om 14.00 uur lunch. Zowel de lunch als koffie/thee zit bij je deelname inbegrepen.

    Het programma:
    9-10 theorie
    10-2 praktijkdeelnemers krijgen les
    2-2.30 lunch
    2.30-3.30 theorie (op zondag tevens afsluiting)
    3.30-7.30 praktijkdeelnemers krijgen een 2e les (alleen op zaterdag)

  4. #4
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

    Ik zou graag gaan, maar krijg het helaas niet geregeld. December is gewoon te druk om er ook nog een volledige clinicdag tussen te proppen. Jammer, had het erg leuk gevonden!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  5. #5

    Re: Wie wil er met korting naar Christofer en Rebecca Dahlgren in Lunteren 17/18 dec?

    OK dank voor je reactie!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •