Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 91 tot 93 van de 93

Topic: Thema week 43 t/m week 45; porcupine game

  1. #91
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Thema week 43 t/m week 45; porcupine game

    Nee, het voelt alsof ik teveel zit op de zbk aan de zijde waar ik de kuit aanleg. Dan blijf ik achter de beweging en ebt de oefening over de buitenschouder weg. Ik zou zo graag gewoon recht boven mijn paard blijven Iets met opzetten voor succes....
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  2. #92
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Thema week 43 t/m week 45; porcupine game

    Saar, zit er nog een verschil aan welke kant je billen zitten en aan welke kant je bovenlijf is? Vanaf het filmpje zie ik hetzelfde als Roos. Maar het is ook niet heel duidelijk te zien.

    Ik heb een laatste filmpje gemaakt. Het is een momentopname. Zo waren wij gisteren....
    Op ongeveer 1 minuut kwam er een pony met ruiter in rengalop voorbij. Dat gaf even wat spanning. En daarna heb ik mn focus niet echt terug gekregen zoals je kunt zien....

    https://youtu.be/rBZ7iY2GzH4

  3. #93
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Thema week 43 t/m week 45; porcupine game

    Ik ga er zaterdag wel met mijn juf naar kijken en overleggen. In mijn zitbeenknobbels voelt het anders, maar het kan zijn dat mijn bovenlijf teveel wijkt. We puzzelen verder, want af zijn dingen nooit.

    Vinur is grappig, kijkt eens om en vraagt zich af waarom je toch daar staat met het touw.

    Onze afsluitende beelden van de porcupine. Pup en ik hebben gewerkt aan wijken voor de kuit:





    Daar zit nog een groot gat tussen links en rechts, dus daar hebben we nog werk aan de winkel. Komt goed, zaterdag komt juf en dan kijken we waar ik waarschijnlijk in de weg zit, of gaan we oefeningen zoeken om deze beweging verder te ontwikkelen.

    Nieuw is deze:



    Wijken in galop hadden we gewoon nog nooit gedaan, maar naar rechts loopt dat best leuk. Als ik haar op het einde stop en ze haar ribben ombuigt, springt ze ineens gedeeltelijk om. Ook daar ga ik zaterdag met juf naar kijken.

    Mees heb ik geen afsluiting van. Mees heeft vandaag een rustdag, misschien morgen even filmen
    Laatst gewijzigd door saar; 13-11-16 om 20:44.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •