Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: barebackpad die dik/stevig is?

  1. #16
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: barebackpad die dik/stevig is?

    Wat ik ook een goed idee vind is een dekje met inlages en een dekensingel, dan ben je niet zo duur uit en heb je goede drukverdeling. Ik heb ook de wollen voest, heerlijk ding, maar zelfs dan rij ik vaak nog met een dekje met dunne inlages eronder ook om de ruggengraat vrij van druk te houden(door de singel veroorzaakt). Maar een voest is weer kostbaar. Ik heb voorheen een BBP van best friend gehad, goede prijs kwaliteitverhouding, ik denk dat equiplay ook zoiets verkoopt. Fijn anti slip voor jezelf en toch drukverdeling al is het anders dan de dure BBP's. Als je geen lange ritjes maakt zijn dat in mijn ogen prima oplossingen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #17

    Re: barebackpad die dik/stevig is?

    Dank voor jullie aanvullingen! Ik ga eens pb'en, heel fijn dat ik wat verschillende dingen kan proberen.

    Ik denk er zeker nog steeds over na om zelf iets samen te stellen met jullie ideeën, maar ik heb laatst vast geprobeerd hoe dekje-pad-schaap met longeersingel er omheen beviel. Nou niet goed, want alles gaat schuiven Dus ik begin te snappen dat zelf knutselen inderdaad wel een heel projectje kan worden Sterre, maar als ik het toch ga doen zal ik er een update van plaatsen als het af is!

  3. #18
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.752

    Re: barebackpad die dik/stevig is?

    Dekje-pad-schaap met dekensingel schuift inderdaad, maar dekje-schaap-bbpad blijft wel goed liggen omdat je een bbpad steviger aan kunt singelen. Dus wellicht is dat een optie.

  4. #19
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: barebackpad die dik/stevig is?

    https://www.divoza.com/nl/kingsley-equalizer-pad

    Deze pad onder een BBP schuift bij mij ook bij zowel mijn rondgeribte fries, als KWPN met lange schoft, als Lusitano daar tussein niet.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •