Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 21

Topic: Level 1 Online

  1. #1

    Level 1 Online

    Vorige week onze Level 1 online auditie in gezonden. Het is nog zeker niet perfect maar ik ben best tevreden hoe ze het gedaan. Met name haar expressie. Daar heb ik echt heel hard aan gewerkt want mennnn kon die zuur kijken hahaha. Puntjes van verbetering: haar tijdens de achterhand wijken de tijd geven om te reageren. Meer rust inbouwen en met afstand gaan werken bij de f8



    NOTE: Als je hem op de I-Phone wil bekijken even bij de youtube instellingen "desktop" selecteren en dan kun je hem bekijken

  2. #2
    Actief Forumlid Eigenwijs's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    366

    Re: Level 1 Online

    Heel leuk om te zien zeg, bedankt voor het delen! Volgen jullie nog les of hebben jullie dit zonder hulp bereikt?

    Wat me wel opviel is het vele staartzwiepen, maar dat kunnen natuurlijk ook vliegen zijn?

    En nu wachten op de uitslag, spannend!

  3. #3

    Re: Level 1 Online

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Eigenwijs Bekijk Bericht
    Heel leuk om te zien zeg, bedankt voor het delen! Volgen jullie nog les of hebben jullie dit zonder hulp bereikt?

    Wat me wel opviel is het vele staartzwiepen, maar dat kunnen natuurlijk ook vliegen zijn?

    En nu wachten op de uitslag, spannend!
    Dank je wel! Nee ik heb geen les dus dit hebben zonder hulp bereikt.

    Het zwaaien met haar staart is inderdaad tegen de vliegen Je ziet haar ook af en toe er een paar met haar hoofd wegjagen.
    Het echt zwiepen omdat ze het ergens niet mee eens is doet ze veel venijniger en dan krijgt ze ook gelijk een hele andere expressie.

    Ja toch best spannend hoor! Maar ach meer als ons best kunnen we niet doen hè.

  4. #4

    Re: Level 1 Online

    Leuk filmpje wat je ingezonden hebt. Hele mooie muziek ook. Knap dat je dit zonder les bereikt heb. Ik ben namelijk nog niet zo heel lang bezig met parelli maar ik merk dat ik ondanks de savvyclub en alle andere informatie die ik bestudeer over parelli toch les nodig heb. Spannend dat wachten op de uitslag.

  5. #5

    Re: Level 1 Online

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marjan Bekijk Bericht
    Leuk filmpje wat je ingezonden hebt. Hele mooie muziek ook. Knap dat je dit zonder les bereikt heb. Ik ben namelijk nog niet zo heel lang bezig met parelli maar ik merk dat ik ondanks de savvyclub en alle andere informatie die ik bestudeer over parelli toch les nodig heb. Spannend dat wachten op de uitslag.
    Dank je wel Marjan! Ik moet eerlijk zeggen dat dit voor mij niet de eerste keer is dat ik een auditie in heb gezonden. Met mijn eerste tinker heb ik ook al eens een auditie Level 1 in gezonden Ik ben al een aantal jaren lid van de Savvyclub (toen nog Parelli Connect) Heb je de DVD Level 1 al? Daar legt Pat alle 7 Games heel duidelijk uit. En krijg je informatie over hoe je bepaalde dingen op kan lossen waar je tegen aan kan lopen. Plus nog een extra DVD met een les in de 7 Games van Pat met een Parelli Student. Ik heb er, ook nu weer, best veel aan gehad. En de horsenallity DVD is een echte aanrader als je, je meer wil verdiepen waarom je paardje doet zoals hij doet hij hoe je daar het beste mee om kan gaan!

  6. #6

    Re: Level 1 Online

    Ik heb de oude versie van de dvd,'s, maar daar zit heel veel theorie in en mijn engels is niet zo heel goed zodat ik die nog niet echt bestudeerd heb. Ik zit er aan te denken om de nieuwe versie van level 1 aan te schaffen omdat ik begrepen hebben dat daar veel praktijk in zit.

  7. #7

    Re: Level 1 Online

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marjan Bekijk Bericht
    Ik heb de oude versie van de dvd,'s, maar daar zit heel veel theorie in en mijn engels is niet zo heel goed zodat ik die nog niet echt bestudeerd heb. Ik zit er aan te denken om de nieuwe versie van level 1 aan te schaffen omdat ik begrepen hebben dat daar veel praktijk in zit.
    De nieuwe Level 1 is eigenlijk allemaal praktijk. Op een heel klein boekje na waar alles wat Pat op de dvd uitlegt nog beknopt in staat.
    Maar verder legt Pat terwijl hij met een paard werkt alle 7 Games uit en hoe je ze aanleert.
    En de patterns "Touch It" en de Figure of 8
    Verder zit er een dvd bij waar een praktijkles op staat met de 7 Games.

  8. #8
    Actief Forumlid Eigenwijs's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    366

    Re: Level 1 Online

    En heb je de uitslag al binnen? Spannend hoor!

  9. #9

    Re: Level 1 Online

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Eigenwijs Bekijk Bericht
    En heb je de uitslag al binnen? Spannend hoor!
    Nee nog niet! Kan in de zomermaanden ook wel wat langer duren heb ik begrepen.
    En inderdaad best wel spannend hoor. Ik heb er best een goed gevoel over maar je weet natuurlijk maar nooit.
    Het blijft spannend

  10. #10
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Level 1 Online

    Nou, die heb je echt HEEL erg gehaald denk ik hoor! Wat een goed filmpje zeg, wat kunnen jullie al een hoop!
    Hoe lang zijn jullie nu bezig?

    Het zou me ook niet verbazen als een aantal dingen, zoals bijvoorbeeld je friendly, echt zeker op level 2 niveau beoordeeld gaat worden.
    Je friendly is echt onwijs goed!

    Als je verder gaat denk ik dat de afstand bij oefeningen inbouwen heel goed gaat zijn voor jullie allebei, dan komt er voor Ummel ook een stukje verantwoordelijkheid bij kijken en dat is superleerzaam.

  11. #11

    Re: Level 1 Online

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sterre Bekijk Bericht
    Nou, die heb je echt HEEL erg gehaald denk ik hoor! Wat een goed filmpje zeg, wat kunnen jullie al een hoop!
    Hoe lang zijn jullie nu bezig?

    Het zou me ook niet verbazen als een aantal dingen, zoals bijvoorbeeld je friendly, echt zeker op level 2 niveau beoordeeld gaat worden.
    Je friendly is echt onwijs goed!

    Als je verder gaat denk ik dat de afstand bij oefeningen inbouwen heel goed gaat zijn voor jullie allebei, dan komt er voor Ummel ook een stukje verantwoordelijkheid bij kijken en dat is superleerzaam.
    Wauw! Thanks!
    Goh echt heel gericht naar Level 1 toe werken. Ik denk zo'n 3/4 jaar. En dan heel rustig aan en rekening houdend maar haar nog jonge leeftijd.

    Ik ben van de week voor het eerst begonnen met de 22ft lijn en ben wat op meer afstand gaan werken. Ze deed het super. Moest heel even wennen aan de ruimte die ze ineens had maar daarna was ze vertrokken ermee. Touch It , Yo-Yo en de Circling en zelfs al een beginnetje kunnen maken met de walking cirkel

  12. #12
    Actief Forumlid Eigenwijs's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    366

    Re: Level 1 Online

    Naar aanleiding van jouw laatste berichtje: is het misschien niet leuk hier ook een dagboekje te gaan bijhouden? Dan kun je die 'eerste keren' en ontwikkelingen mooi bijhouden en teruglezen (en anderen laten meegenieten ). Ik ben er zelf ook mee begonnen en vind het erg fijn om alles zo op te schrijven!

  13. #13

    Re: Level 1 Online

    Jaaaaaaa, eindelijk de uitslag en GESLAAGD!!! Met Level 1 ++ Zoooo ontzettend trots op mijn meisje!!

    Met ook nog een super commentaar via de mail erbij!

    "Congratulations on passing your Audition! You are doing a great job with Ummel - Rakli! I loved that you did things sitting on the pedestal and your had a very good neutral with your circling game. You are very ready to play on the 22' line - good luck in Level 2!"

    Geslaagd (604x600).jpg

  14. #14
    Actief Forumlid Eigenwijs's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2016
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    366

    Re: Level 1 Online

    Zooo super zeg, van harte gefeliciteerd en op naar level 2! en inderdaad mooi
    commentaar ook, zo gaaf!

  15. #15
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: Level 1 Online

    Gefeliciteerd! Super! Inderdaad heel mooi commentaar!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •