Ik was vanmiddag lekker met Timber aan het keuvelen en het ging zo lekker dat ik ook even met Est aan de slag wilde. Dus ik haal haar van het stukje.....komt ze ten eerste helemaal niet naar me toe lopen en vervolgens hangt ze in het halster terwijl ik d'r voort moest slepen om naar stal te gaan......Vond het vreemd, maar goed we hebben allemaal onze dag wel eens niet. Dus ik ga d'r lekker poetsen, begint ze net zo achterlijk met d'r hoofd te zwabberen als Timber vorige week. Dus ik ging even testen, haal een wortel.......wil ze niet.
Dus ben ik maar even met haar naar de bak gegaan om te stappen. Alleen maar schrapen en heel onrustig (ze ging niet liggen).
Maar omdat het bij Timber vorige week ook ineens over was, heb ik het even aagekeken.......Ben net weer even teruggegaan maar het was nog steeds niet over. DA gebeld en die heeft d'r een pijnstiller gegeven. Weer precies als bij Timber, darmen klonken mooi, geen koorts geen verhoogde pols of iets dergelijks![]()
Nou ja ik ga zo maar weer even terug om te kijken hoe het gaat, toen ik wegging stond ze een klein beetje aan haar luzerne te knabbelen.
Wordt dus weer een onrustig nachtje vrees ik![]()
Bladwijzers