Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: ook les van sanne :)

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ook les van sanne :)

ik heb gistere net als evenaar les gehad van sanne....
    Na dat evenaar die hele constructie had bedacht om sanne van de trein naar de bak te krijgen kwam ik om ook even bij eva dr les te kijken. Na eva dr les die ook voor mij wel leerzaam was ben ik met Sanne naar Sietske gereden.

Eerst heeft een stalgenootje les gehad.... zij had nog nooit aan parelli gedaan maar ze gaat zicht er nu wel in verdiepen!!

Toen waren siets en ik aan de beurt. we hebben de 7 games gedaan... net als Eva moet ik lichter worden dus echt op fase 1 beginnen en als het nodig is ook gewoon door gaan naar een echte fase vier en bij reactie meteen los laten.

de circling game was mijn grootste probleem, want siets liep bij het senden gewoon over me heen... en de oplossing was echt een stevige fase vier
    Na dat het kwartje was gevallen konden we werken aan het terug halen wat ze ook nog niet helmaal snapte. maar ook dat ging al snel beter
    daarna nog even sideways gedaan en sqweeze in theorie kunnen we nu dus alle games alleen moeten we nog gaan schaven

Het was echt een super les en heb er heel veel van geleerd!! ik kan niet wachten om het zo weer uit te gaan proberen! Sanne Bedankt
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Re: ook les van sanne :)

t was inderdaad een vreemd probleem. Driving van de voorhand was niet echt een probleem, maar dat wegsenden... heel hard schuddend met het hoofd op je af lopen logisch dat je er niet uit kwam, denk niet dat dit soort gedrag in de boekjes beschreven staat . helemaal vreemd omdat het verder zo'n ontzettend lief paard is, echt een schatje!
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Re: ook les van sanne :)

Fijn dat het nu opgelost is, kunnen jullie tenminste ook lekker verder met het spelen van alle games! Dat bijschaven gaat vanzelf als je gewoon lekker bezig blijft, voor je het weet gaat alles heel netjes en kan je L1 filmen
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Bladwijzers

Forum Rechten