ik heb gistere net als evenaar les gehad van sanne....
Na dat evenaar die hele constructie had bedacht om sanne van de trein naar de bak te krijgen kwam ik om ook even bij eva dr les te kijken. Na eva dr les die ook voor mij wel leerzaam was ben ik met Sanne naar Sietske gereden.
Eerst heeft een stalgenootje les gehad.... zij had nog nooit aan parelli gedaan maar ze gaat zicht er nu wel in verdiepen!!![]()
Toen waren siets en ik aan de beurt. we hebben de 7 games gedaan... net als Eva moet ik lichter worden dus echt op fase 1 beginnen en als het nodig is ook gewoon door gaan naar een echte fase vier en bij reactie meteen los laten.
de circling game was mijn grootste probleem, want siets liep bij het senden gewoon over me heen... en de oplossing was echt een stevige fase vier![]()
Na dat het kwartje was gevallen konden we werken aan het terug halen wat ze ook nog niet helmaal snapte. maar ook dat ging al snel beter
daarna nog even sideways gedaan en sqweezein theorie kunnen we nu dus alle games alleen moeten we nog gaan schaven
Het was echt een super les en heb er heel veel van geleerd!! ik kan niet wachten om het zo weer uit te gaan proberen! Sanne Bedankt![]()
Bladwijzers