Resultaten 1 tot 14 van de 14

Topic: Zaterdag 25 september- Open dag op NHC de Wiken- Parelli

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Zaterdag 25 september- Open dag op NHC de Wiken- Parelli

Hallo iedereen,

Ik wil graag iedereen uitnodigen om te komen kijken op NHC de Wiken in Drachtstercompagnie. Drachtstercompagnie ligt dicht bij drachten en ligt dus in Friesland.
    Dat bedrijf geeft lessen in het parelli systeem en heeft dus aankomende zaterdag een open dag.
    Het beloofd een leuke en interessante dag te worden, dus KOMEN!!
    Voor meer informatie over het bedrijf kun je kijken op: home.wanadoo.nl/nhcw/nhcw.
    De open dag is van 11.00- 17.00 (dat van 17.00 weet ik niet zeker)

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52
    Voor zover ik weet is Eddy de enige die in Nederland officieel Parelli lessen geeft...
    Ik ben even op de site gaan kijken en het ziet er allemaal erg onprofessioneel uit. Alleen al de vele taal en typefouten doen mij huiveren voor wat mij te wachten staat als ik naar die stal zou gaan...
    Ik kan trouwens ook nergens op de site vinden dat ze volgens de methode van Parelli te werk gaan. Er staat sowieso amper wat op over de filosofie, alleen wat vage, algemene kreten...

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    dat is toch de stal waar marijn ook rijdt??

niet dat dat wat uitmaakt ... Vind het id wel een wat vage site

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Klopt, Marijn (marein?) staat ook op de fotootjes
    Jammer dat dit zo laat bekend wordt gemaakt, de dag erna is namelijk de grote Natural Horsemanship dag in Arnhem, misschien had er wel iets samen georganiseerd kunnen worden (standje/demo)

En het is al helemaal raar dat een Parelli-stal een open dag organiseert in het weekend van de Parelli Savvy Days...

De filmpjes zijn een beetje kort Je ziet Marijn een rollback(?) maken met Navajo en hem laten liggen. Ik wil meer zien!!! Kheb zelf nog een half uur video van Marijn op Paard Ahoy, misschien wil hij daar zelf nog een kopietje van. Dus als iemand zijn email-adres heeft...

Op zich wel heel erg gaaf dat dit gewoon een manege is waar iedereen goed kan leren omgaan met paarden, maar tis helaas geen officieel Parelli
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Sep 2004

Open dag

Hallo,

Het is inderdaad geen officiƫle parelli instructeurs, maar verder weet ik er ook niet veel vanaf.
    Ik heb namelijk een advertentie gelezen van hen en ik dacht ik zet het ff op het forum. Misschien zijn er belangstellenden.
    Ik ga denk ik wel ff kijken.
    Ik ga zeker naar de NH-dag in Arnhem.
    Lijkt me een super leuke dag te worden. Hoop dat het weer een beetje meewerkt. Ze hebben daar wel een binnenbak, maar ja als het de hele dag regent dan wordt het toch minder leuk. Ik hoop dus op mooi weer.

Aangemeld
    Sep 2004

video Marijn

Hallo,

Ik zou graag wel een copietje van Marijn weillen ontvangen.
    Ik moet binnenkosrt voor school (paardenhouderij) een presentatie houden en dan ga ik het over Pat Parellie doen.
    En dan zou ik die video wel graag willen laten zien.
    Dus het zo mooi zijn als ik er een kan ontvangen.

Gr Yvonne atlantis1305@zonnet.nl

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Sorry, dat kopietje van die Paard Ahoy video is alleen voor Marijn zelf

Eddy heeft een hele leuke Parelli demo video, zit in het partnership pakket en kun je voor 20 euro ofzo ook los krijgen. En wanneer je hem verteld dat je het als promo gebruikt, mag je hem misschien zelfs gratis lenen... Hij wordt ook gedraaid op de NHdag

Aangemeld
    Sep 2004

Jammer

Jammer dat ik geen copie mag hebben, maar ik begrijp het ook wel.
    Die video van Pat Parelli heb ik al, en die laat ik ook zien, maar ik had ook graag nog een stukje laten zien van een goede student van Pat Parelli.

Gr Yvonne

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Voor wanneer heb je het nodig?
    Ik wil evt wel een klein stukje eruit knippen en naar je opsturen, maar niet alles is 'vertoningswaardig' zegmaar
    Misschien eerst ff toestemming vragen aan Marijn ook...

Actief Forumlid masja's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    51
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Hij wordt ook gedraaid op de NHdag
    De hele dag door, of een bepaald tijdstip?? Ik wil hem wel zien.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6
    Ik heb stage gelopen op deze stal en het is inderdaad allemaal niet zo goed verzorgd maar de paarden worden er picobello verzorgd en ik ben nog nooit zo liefdevol behandelt op een stage adres!!! En de spel fouetn komen vast omdat friezen nou eenmaal beter fries dan nederlands spreken.
    De lessen worden heel leuk verzorgd en iedereen komt graag terug en ik denk dat het plezier van de mensen samen met dat van de paarden nog altijd belangrijker is als een paar tekst fouten op een internet site of een wat minder proffesionele benadering!
    Daarbij kot nog dat het bedrijf nog niet zolang bestaat en elk begin is moeilijk....
    Al mijn eer gaat bij deze uit naar Kees, Swaantsje, Annemiek, Anna, Roel en Marijn die het in Friesland voor iedereen mogelijk hebben gemaakt om lessen te krijgen in NH en dat onofficieele doet echt niks af aan de kennis of de instructeurs kwaliteiten die iemand kan hebben!!!!
    Jammer dat ik er niet bij was maar misschien kom ik nog wel een keer langs!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6
    Ik heb stage gelopen op deze stal en het is inderdaad allemaal niet zo goed verzorgd maar de paarden worden er picobello verzorgd en ik ben nog nooit zo liefdevol behandelt op een stage adres!!! En de spel fouetn komen vast omdat friezen nou eenmaal beter fries dan nederlands spreken.
    De lessen worden heel leuk verzorgd en iedereen komt graag terug en ik denk dat het plezier van de mensen samen met dat van de paarden nog altijd belangrijker is als een paar tekst fouten op een internet site of een wat minder proffesionele benadering!
    Daarbij kot nog dat het bedrijf nog niet zolang bestaat en elk begin is moeilijk....
    Al mijn eer gaat bij deze uit naar Kees, Swaantsje, Annemiek, Anna, Saskia, Roel en Marijn die het in Friesland voor iedereen mogelijk hebben gemaakt om lessen te krijgen in NH en dat onofficieele doet echt niks af aan de kennis of de instructeurs kwaliteiten die iemand kan hebben!!!!
    Jammer dat ik er niet bij was maar misschien kom ik nog wel een keer langs!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52
    Jammer dan dat ze geen betere website hebben. Kennelijk weten ze hun kunde niet via de site over te brengen, en dat is toch hun visitekaartje...
    Ik bedoelde overigens ook niet te zeggen dat het niet zou deugen als het geen officiele Parelli-instructeurs zijn, natuurlijk zijn er nog veel meer mensen die goed met paarden kunnen omgaan en die goed les kunnen geven. Ik denk alleen niet dat het goed is om te zeggen dat er les wordt gegeven in het Parelli-systeem als het hier niet om officiele Parelli-instructeurs gaat. En nogmaals, dan kan die les best wel hartstikke goed zijn, maar die instructeur zal vast wel zijn eigen zienswijze hebben verweven met die van Parelli en dan zijn het dus ook geen Parelli-lesen meer. Dit gewoon effe om het zuiver te houden.

Aangemeld
    Sep 2004

Re: Zaterdag 25 september- Open dag op NHC de Wiken- Parelli

Hallo,

Ze hebben nu een vernieuwde site.
    Ze hebben jullie misschien wel gehoord.
    Ik vind deze een stuk mooier en beter opgezet.
    Ga maar even kijken.

Je kunt bij hen op de site komen via http://www.natural-horsemanship.pagina.nl
    Daar staat de link(Natural Horse Compagny de Wiken) ook bij.

Bladwijzers

Forum Rechten