Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Op weg naar level 3 liberty auditie!

  1. #16
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Op weg naar level 3 liberty auditie!

    Super Jorien!! Leuk om je progressie te zien en dat je het hier deelt! Als ik bedenk dat je zo lang niet veel met hem hebt kunnen doen... Knap! In het algemeen ziet het er gewoon heel leuk uit vind ik, dus mag ik een beetje muggeziften? (Gebruiken jullie dat woord in Nederland??) Het zijn vooral indrukken van mij, jij moet maar kijken wat je ervan kan plaatsen en wat niet! En ik hou niet echt rekening met level 3 niveau of hoger of lager want daar ben ik niet goed in.

    - In het begin bij je friendly game zet Vinur een behoorlijke stap opzij, om dan door te hebben dat het friendly game en geen driving game was. Hij staat natuurlijk met zen mooie ronde achterhand naar het beeld dus moeilijk te zien, maar ik kreeg op de een of andere manier het idee dat hij je "friendly game" tolereert ipv echt aanvaardt of zelfs fijn vind. Bij je andere meer extreme friendly game leek ik dat ook te zien maar is dat al iets meer te verwachten aangezien die moeilijker is. Hij lijkt een soort van "stil" te staan met zen hoofd een beetje omhoog ipv echt te ontspannen. Kan ook te maken hebben met het volgende misschien?
    - In het algemeen had ik het idee (vooral in het begin) dat Vinur erg veel energie had waar hij wat mee wilde. "Gaan we speeeeelen?!?" Doe daar iets mee. Speel met hem! Bij het kijken kreeg ik echt zin in een spelletje rennen, lekker energie eruit lopen! En zijwaarts, en snel, en oei van richting veranderen, overgangen, .... Jihaa! Als hij er naar jou gevoel niet klaar voor is om dat at liberty te doen misschien eerst nog even online?
    - Ik snap het punt ivm hem naar je toe vragen en de COD ergens wel, aan de andere kant vind ik niet dat je je echt heel klein maakt. Ik zie je vooral denken aan draw, met je navel, en dat is voor beiden wel goed. Het klopt toch ook wel naar mijn idee dat je paard niet zeker weet op de moment dat je hem naar jou vraagt of hij echt tot bij jou zal komen of hij weer de andere kant op mag? (Behalve dan misschien in je hoeveelheid energie?)

    Nog een vraag: had jij een duidelijk plan voor deze sessie? Of deed je wat in je opkwam om te doen in dat moment?
    Take the time it takes, so it takes less time.

  2. #17
    Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Locatie
    Arnhem/Veluwe
    Berichten
    1.947
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Op weg naar level 3 liberty auditie!

    Wauw Yorien, ik heb beide filmpjes bekeken en heel mooi die progressie te zien bij jullie. En wat ziet hij er goed uit zeg! Jullie zijn mooi samen, jullie matchen voor mijn gevoel en dat is heel veel waard.
    Wel geheel offtopic, want je vroeg om tips nav je filmpje.

    Ik vind het heel knap te zien wat jullie al kunnen, het gaat fijntjes en soepel. Echt mooi om te zien!
    Ik kan er inhoudelijk niet veel over zeggen, omdat ik een beetje van de parelli games ed ben afgestapt.

    Wat ik je wel als inspiratie mee wil geven is; kijk eens wat je kunt verfijnen in je eigen lichaamshouding. Jullie hebben namelijk een superconnectie en daarin kun je voor mijn gevoel nog meer uithalen als je je eigen lijf nog meer gebruikt als lichaamstaal.

    Zoals je hem bv op de cirkel stuurt dit vanuit een opening vanuit je schouder te doen ipv alleen handje en onderarm weg te sturen. Ik ben benieuwd als je het eens zou willen uitproberen hoe dit voelt voor jou en wat dit doet in jullie samenzijn.
    En misschien ook nog met je ademhaling? Al doe je dat misschien al; bv wegsturen op de cirkel op je inademing. Uitademing hem naar binnen halen dmv je buik naar binnen te laten gaan.

    Zo kun je volgens mij nog meer verfijning en nog meer natuurlijkheid aan gaan brengen in jullie samen werken en spelen. Benieuwd of je hier iets mee kan hoor, zo niet, let it go.
    Leven is het meervoud van lef.

  3. #18
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Op weg naar level 3 liberty auditie!

    edit: je filmpje stond ook in je dagboek en ik denk dat mijn reactie daar eigenlijk beter staat, dus heb 'm even verplaatst
    Laatst gewijzigd door sterre; 19-06-16 om 12:30.

  4. #19
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Op weg naar level 3 liberty auditie!

    Dank weer voor de reacties. Leuk om te lezen wat jullie erin zien.
    Ik merk bij mezelf dat ik wil uitleggen waarom ik dingen doe en dingen niet doe. Maar dat heeft geen meerwaarde. Dit is wat jullie nú zien, in deze situatie op dit moment. En het is echt heel waardevol om aan de gang te gaan met jullie feedback! Dat ga ik ook zeker doen!

    Marie, ik had vooraf wat gewerkt aan een paar punten, met plan. Nu was het gewoon even filmen waar we nu staan. Dus met een idee wat ik wilde filmen, maar zonder heel strak plan.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •