Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Les van Sanne, nu met foto's!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Les van Sanne

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Voor mijn idee begon ik namelijk hetzelfde als op de filmpjes....Wel heel leuk dat als iemand je les komt geven je erna ineens zoveel meer begrijpt en er veel meer lol in hebt
    Grappig, dat had ik ook. Timber was dan ook de eerste les van Eveline erg "dull"......dat gaat nu een stuk beter gelukkig.
    Toch altijd fijn als er iemand is die over je schouder meekijkt. Die pakketten zijn leuk om naar te kijken, maar ze geven weinig feedback
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ja, je hebt echt iemand in real life nodig die je wat tips geeft en het even voor doet desnoods. Maar dan gaat het ook ineens stukken beter
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Het komt vast helemaal goed met ons
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Vast en zeker!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Nog even wat foto's, er ging vanalles mis met de comp dus het duurde even...

porcupine op de neus
    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAACQWOjVqFs6ISw0pYVQEgk6ht2jSRre96JHrndJ3bhO!x Dfx4OUz1d93qkbQHVueCe4vANCq8hd!OMN4nOqteC8Eg*DByET uvZ040P7APu7X3hNb!Q/img_8661klein.jpg[/img]

Sanne laat even zien hoe snel Fenna kan disengagen
    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQCxAigWPTZqFs6ISw0pYRvJCP9aCzNAsQjbdL!M4WX3bqpgD IwIE7QFavw9dcqw4Y7EFkYcyl93TvJKWOy8DxJnx!25Cno5dbi *QiBjxRg8ERORvp8M0w/img_8692klein.jpg[/img]

Backwards & over, die niet zo goed ging dus daar zijn we op aan het oefenen

Sanne doet het leiden vanuit zone3 even voor

En ik doe het na
    [img]http://groups.msn.com/_Secure/0SQAAACYWuDXhFZxLX6gc3*kPrpKveIWvcSyhIJPnCEyP7Yj6U dtlzHdtn6irfXqScSDH1vlVmJs4mwtqLSvTlpXXCPgpNBroHd6 7SaDsolHU!4KLGKMGoA/img_8726klein.jpg[/img]

Helaas ging mijn moeder (de fotografe) weg toen het spectaculair ging worden

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Re: Les van Sanne, nu met foto's!

leuke foto's! hoe gaat het met het oefenen?
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Actief Forumlid Mister T's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

What is Fenna toch een lekker ding!

Zo te lezen en te zien gaan jullie super vooruit!
    "We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."

Albert Einstein

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Áls we oefenen gaat het goed, maar alles is zo'n bagger hier En ik ga maar eens per week naar de bak dus dat schiet ook niet zo op...
    Gelukkig schiet de boer al best op met plannen maken voor een eigen bak Kan niet wachten!!!!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten