In verschillende opzichten valt dit reuze tegen hoorO pais, wat een kieskeurig paardje heb jij zeg!![]()
In verschillende opzichten valt dit reuze tegen hoorO pais, wat een kieskeurig paardje heb jij zeg!![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Hihihi, hij eet inderdaad zo de campingtafel op hoor, zolang die naar appel smaakt(het bewijs hebben we nooit meer kunnen wegpoetsen
)
Ik heb het bij Odes over het voer gestrooid en ze eet het prima op. Top op heden nog niets kunnen vinden dat ze niet lust. Haar stalgenoot is wel kieskeurig, die lust sommige paardensnoepjes niet eens.
Ook haar liksteen gebruikt ze en tot op heden heb ik haar niet meer zien likken. Maar dat kan ook toeval zijn. Ik zag haar ook niet iedere dag likken, maar het viel me zo af en toe op.
Als je paard gewoon zeewier niet wil eten kan je ook foeneknofzeewier van de paardendrogist proberen, door de knoflook ruikt dat helemaal niet meer naar zeewier!
Het nadeel van de moderne mineralen blokken zijn de mineralen
Probeer eens een gewoon ouderwets witte liksteen.
Daar zit meer calcium in in verhouding. In de mineralen blokken (rode) zitten ook mineralen waar misschien geen tekort aan is. Niet dat ze niet goed zijn hoor...
Ben vandaag ook begonnen met Ijslandse zeewier. Gewoon over het voer gestrooid en mijn klikobak at het natuurlijk gewoon op. Handig zo'n veelvraat.
www.crystal-carving.com
Ik ga toch even een kleine correctie plaatsenOorspronkelijk Geplaatst door Bonnigje
, die rode likstenen zijn inderdaad mineralenlikstenen en bevatten naast zout ook mineralen en sporenelementen. De witte blokken zijn zoutlikstenen en bevat slechts zout (NaCl) en weinig andere stoffen.
Daarnaast is er ook een nieuw soort liksteen in de handel, deze is rond en heet Equisal liksteen. Deze steen bevat naast zout ook extra seleen en zink en wordt geschikt geacht voor biologische bedrijven.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
De witte had ik hiervoor, maar ik heb ik geheel weg kunnen gooien. Had ze geen interesse in, maar in deze mineralenliksteen wel. Hoorde ook iets over de himalaya-liksteen. Misschien probeer ik deze de volgende keer.
Bladwijzers