Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

Topic: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

  1. #1
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Aanstaande woensdagavond komt mijn collega Melanie van Hoeve (van het Centrum voor Paardencoaching) samen met coachpaard Evie op tv! Samen hebben zij het stel gecoacht dat in de volgende aflevering van Extreem Jaloers (RTL4) centraal staat. Een samenvatting van de coachingsessie is in het spraakmakende, door Froukje de Both gepresenteerde programma, te zien. De vorige afleveringen trokken meer dan een miljoen kijkers. Dus dat beloofd wat!


    Als je altijd al eens hebt willen zien hoe paardencoaching in zijn werk gaat dan is dit je kans!



    Over de inhoud van de coachingsessie zal ik natuurlijk nog niets verklappen. Maar deze foto geeft alvast een beeld van de uitdagende omstandigheden waaronder coachpaard Evie haar werk moest doen. Rondom haar normaal gesproken zo rustige paddock stond nu ineens een hele filmploeg! Daarom heeft paardencoach Melanie van te voren uitgebreid de tijd genomen om haar Haflinger merrie te laten wennen aan de camera's en de microfoons. Tijdens de sessie was Evie haar perfecte zelf en trok zich niets aan van alle mensen om haar heen.


    Uiteindelijk is de twee uur durende coachsessie ingekort tot maar 8 minuten film. Melanie heeft de redactie een spoedcursus paardencoaching gegeven om de kans te verhogen dat ze de sessie op een zorgvuldige manier zouden weergeven. In de praktijk blijkt dit op tv namelijk lang niet altijd het geval te zijn, daarom vonden wij het belangrijk om daar extra aandacht aan te besteden. Uiteindelijk zijn we erg tevreden met het eindresultaat.


    En het belangrijkste is natuurlijk: het stel dat gecoacht werd gaf aan het eind van de dag aan heel goed geholpen te zijn door Melanie en Evie. Daar is het uiteindelijk natuurlijk allemaal om te doen!



    f294586e24fb28b2a527b38729cd9756.jpg

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Oeh, leuk! Eindelijk eens paardencoaching op een goede manier in beeld gebracht. Dat is ook fijne reclame voor jullie
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Leuk Wendela! Bedankt voor de tip!

  4. #4
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Wat gaaf Wendela! Wij hebben geen rtl4, maar komt vast ook op rtlxl te staan!

  5. #5
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Leuk zeg!!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  6. #6
    Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    48
    Berichten
    1.956

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Leuk ik ga kijken

  7. #7
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Dank voor de reacties! Laten jullie nog even weten wat je er van vond na het kijken?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Yo-Rien Bekijk Bericht
    Wat gaaf Wendela! Wij hebben geen rtl4, maar komt vast ook op rtlxl te staan!
    Wij ook niet, dus ik hoop het wel. Maar volgens mij kan je momenteel ook alle afleveringen terugkijken via de website van het programma. Dus dat komt goed

  8. #8
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    En hebben jullie al gekeken op de website? De paardencoaching komt ongeveer na 20 minuten (wel eerst geduldig door de reclames heen...). Ze hebben het toch nóg iets anders (korter) gemonteerd dan dat ze ons ter goedkeuring voorgelegd hadden.... Maar goed, de essentie is in de eerste minuten al te zien, dus we zijn tevreden.

  9. #9
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Leuk om te zien!
    En mooie close ups van mijn touw

    Kreeg wel de kriebels van die 2 mensen, heb daarom niet verder of terug gekeken.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  10. #10
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Ja mooi touw he

    Haha! Ik heb wel de hele aflevering gezien en hun situatie is eigenlijk helemaal niet zo ongewoon hoor. (Vrouw die in haar jeugd steeds verlaten is en daardoor nu extreem angstig is om weer verlaten te worden) Alleen buit RTL het natuurlijk ontzettend uit en pikt ook precies de momenten er uit dat het helemaal uit de hand loopt.

  11. #11
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Ja, ik heb ook naar het tenenkrommend programma gekeken, speciaal voor de paardencoaching. Inderdaad zeker iets wat vaker voorkomt, maar wat een DRAAK van een programma!

    Fijne rustige collega van je, en een geweldig paard! Mooi hoe de vrouw zei dat het paard haar zou afwijzen en Evi ( toch?) zo lief en geïnteresseerd naar haar omkeek en naar haar toekwam!

    Ik had graag de hele sessie gezien!
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  12. #12
    Actief Forumlid Wubwub's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2015
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    777

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Vreselijk programma, heb na de backstory even geskipped naar het coaching gedeelte. Erg leuk om te zien hoe dat loopt! Ik zou echt het geduld niet hebben van je collega! En wat een heeeeerlijk dier die Evi, wauw!

  13. #13
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Ik wil wel graag kijken maar blijkbaar is de video niet beschikbaar buiten Nederland
    Take the time it takes, so it takes less time.

  14. #14
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Ja echt een RTL4 programma.... Meer dan een miljoen kijkers...

    Wij wisten natuurlijk dat RTL dit soort programma's maakt. Dus daar hebben we van te voren goed over nagedacht. We hebben ook eerst een heel gesprek gehad over het soort begeleiding dat de cliënten zouden krijgen. Ze hebben gelukkig wel echt 2 maanden heel intensieve therapie gehad van een goede psycholoog. Met opvolging na de uitzending. Dus ze worden niet aan hun lot over gelaten (waar wij bang voor waren).

    Meewerken aan een tv-programma stond niet hoog op mijn lijstje...(en doe ik ook niet snel weer denk ik, wat een gedoe zeg!) Maar het was een mooie kans om meer bekendheid te geven aan paardencoaching bij een heel groot publiek en weer meer mensen te kunnen helpen (vandaag al 2 nieuwe klanten nav de uitzending).

    @Marie, het is inderdaad alleen in Nld te zien... Dus je moet even de grens oversteken. (Of even googlen hoe je illegaal uit het buitenland naar Nederlandse programma's kan kijken, zo doen wij het hier )

  15. #15
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Sessie paardencoaching in programma op RTL4 aanstaande woensdag 20.30 uur

    Ik kan het gewoon zien hier, via RTLXL (Duitsland) en volgens mij zitten we niet standaard over de proxy op Internet.

    Leuk dat het ook voor jouw business loont, Wendela!
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •